سری تازه پسران بد ساخته می گردد؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، ویل اسمیت و مارتین لارنس اعلام کردند چهارمین دنباله پسران بد اولین پروژه ویل اسمیت پس از آبروریزی وی در اسکار سال پیش خواهد بود.

سری تازه پسران بد ساخته می گردد؟

به گزارش مهر، به این ترتیب باید گفت ویل اسمیت در حال بازگشت به کار است و امیدوار است مخاطبانش با وی همراه شوند.

این 2 بازیگر با یک ویدیوی پرشور که سه شنبه در اینستاگرام پخش شد اعلام کردند با همکاری هم یک فیلم دیگر از پسران بد را می سازند.

پس از سیلی اسکار ویل اسمیت به کریس راک که مجری برنامه سال پیش مراسم اسکار بود، ویل اسمیت محرومیت 10 ساله از حضور در مراسم اسکار را دریافت کرد.

وی از آن زمان تا به امروز در چندین نوبت ابراز پشیمانی و عذرخواهی نموده اما با روحیه ای بالا و ظاهری پرانرژی در برنامه اعلام خبر ساخت دنباله پسران بد ظاهر شد.

پسران بد که اولین بار در سال 1995 به کارگردانی مایکل بِی ساخته و اکران شد در ادامه به یک مجموعه پرسود برای 2 بازیگر آن اسمیت و لارنس بدل شد که همچنان در نقش مایک لوری و مارکوس برنت 2 کارآگاه میامی بازی می نمایند. پسران بد 2 و پسران بد برای همواره دیگر فیلم های این مجموعه بودند که روی هم بیش از 840 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش نموده اند.

پسران بد برای همواره که سومین فیلم از این مجموعه بود سال 2020 اکران شد و نشان داد که هنوز علاقه زیادی برای ماجراجویی های این 2 پلیس وجود دارد. این قسمت تنها در آمریکا 204 میلیون دلار فروخت و با وجود تعطیل شدن سینماها به علت کووید، عنوان پرفروش ترین فیلم سال 2020 را از آن خود کرد.

فیلم چهارم را بار دیگر 2 فیلمساز عدیل العربی و بلاد فلاح کارگردانی می نمایند که از قسمت سوم جایگزین بِی شده اند. این 2 چندی پیش برای ساختن فیلم بت گرل انتخاب شدند.

در حالی که فیلم رهایی درامی درباره برده داری با بازی ویل اسمیت پس از مدتی توقف بی سروصدا در ماه دسامبر در اپل تی وی پخش شد، نقدهای متفاوت دریافت کرد و تعدادی از اعضای آموزشگاه گفتند حتی به نامزد کردن او فکر نمی نمایند. اسمیت 10 سال از حضور در مراسم اسکار منع شده اما همچنان می تواند نامزد اسکار گردد.

در هر حال به نظر می رسد پسران بد 4 آن هم پس از این که پروژه فیلمی از وی با نتفلیکس هم به محاق رفته، تنها وسیله ای است که ویل اسمیت به آن احتیاج دارد تا بتواند دوباره به حرفه خود بازگردد.

منبع: فرارو

به "سری تازه پسران بد ساخته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری تازه پسران بد ساخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید