لزوم افزایش برنامه ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرگزاری خبرنگاران-فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برنامه های ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس برای تمامی دانش آموزان افزایش یابد.

لزوم افزایش برنامه ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهدی آبادانی از تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کارگروه استعدادیابی ورزش دانش آموزی شهرستان گفت: یکی از مهمترین مسائل موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بحث توسعه فعالیت های ورزشی و امور تربیتی و پرورشی است که این امر زمینه ساز ارتقاء جایگاه جامعه در حوزه های مختلف است.

وی اضافه نمود: موضوع سلامت جسمی، امور اخلاقی و اجتماعی میبایست در آموزش ها و طرح های مختلفی که جهت اجرا در مدارس تدوین می شوند بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته و برنامه های ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس برای تمامی دانش آموزان افزایش یابد.

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد: امروزه نقش ورزش و جایگاه تربیت بدنی بعنوان یکی از پیشران های توسعه در امر اجتماعی و افزایش نشاط مورد توجه قرار گرفته که پرداختن به این موضوع در بدنه آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش های دانش آموزی اقدام بنیادی است.

توکلی کجانی اضافه نمود: فدراسیون ورزش های دانش آموزی با بهره گیری از روش های نوین و علمی در راستای استعدادیابی، بروز شدن دوره های ورزشی براساس شرایط جامعه و بهره گیری از الگوهای ورزش های محلی قوی تر از گذشته می بایست ورود کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در خاتمه اظهار کرد: مجموع این اقدامات سبب افزایش سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان امروز و آینده سازان کشور خواهد شد و نتایجی مانند افزایش امید و نشاط عمومی را در پی خواهد داشت.

خاتمهی پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "لزوم افزایش برنامه ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم افزایش برنامه ورزشی و تفریحات سالم در برنامه های آموزشی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید