مایکروسافت برای ویندوز 11 یک فایل اکسپلورر تازه و مدرن طراحی نموده است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، مایکروسافت ویندوز 11 را معرفی کرد و درباره بسیاری از ویژگی ها و بخش های تازه آن صحبت کرد ولی هیچ اشاره ای به File Explorer نکرد.

مایکروسافت برای ویندوز 11 یک فایل اکسپلورر تازه و مدرن طراحی نموده است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و بازی بیشتر بدانید.

دقیقا مانند سایر بخش های ویندوز 11، مایکروسافت در حال بازنگری و طراحی تازه بخش فایل اکسپلورر است و می خواهد در آن تغییرات اساسی ایجاد کند.

مایکروسافت در ویدئویی به نام how Windows 11 is being designed اشاره هایی به رابط کابری تازه فایل اکسپلورر (File Explorer UI) در ویندوز 11 در کنار بعضی دیگر از تغییرات در رابط کاربری مایکروسافت آفیس (Microsoft Office UI) می نماید.

به نظر می رسد نوار ribbon که سال ها است به نام بخشی از فایل اکسپلورر و آفیس مایکروسافت بوده؛ از بین خواهد رفت. در این ویدئو، کاملا تعیین است که فایل اکسپلورر تازه برای لمس بهتر، بهینه سازی شده است و از کلیدهای کنترلی برای فایل ها و پوشه ها در بخش بالایی سود می برد.

از روی این ویدئو، به سختی می توان دریافت که چه چیزهایی در فایل اکسپلورر تازه ویندوز 11 تغییر نموده است و شامل چه قابلیت های نویی است. احتمالا، با انتشار پیش نمایش ویندوز 11 در ابتدای هفته آینده، به طور کامل می توان درباره فایل اکسپلورر تازه صحبت کرد.

این فایل اکسپلورر تازه شامل آیکون های تازهی است که مایکروسافت به نام بخشی از بازنگری و بازطراحی ویندوز 11 روی آن ها کار نموده است. متاسفانه، به نظر می رسد هنوز خبری از رابط کاربری برگه ای در این فایل اکسپلورر نیستیم. بسیاری از طراحان و توسعه دهنده گان ویندوز آرزو نموده بودند مایکروسافت به این سو رفته باشد تا مفاهیم File Explorer بسیار ساده تر از گذشته شوند.

در کنار ظاهر تازه File Explorer، بعلاوه به نظر می رسد مایکروسافت برای مجموعه نرم افزارهای آفیس خود هم یک رابط کاربری تازه طراحی نموده است. این شرکت طی سال های گذشته، به تدریج طراحی آفیس را تمیزتر نموده است و تمرکز زیادی روی ساده سازی آفیس در سراسر وب، دسکتاپ و موبایل دارد.

مایکروسافت سال گذشته از تغییراتی در UI مایکروسافت نسل بعدی رونمایی کرد ولی هنوز این شرکت به طور کامل درباره آن ها صحبت ننموده است.

منبع: یک پزشک

به "مایکروسافت برای ویندوز 11 یک فایل اکسپلورر تازه و مدرن طراحی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت برای ویندوز 11 یک فایل اکسپلورر تازه و مدرن طراحی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید