نام گذاری بزرگترین زمین چمن مصنوعی خوزستان به نام شهیدبهنام محمدی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افتتاح بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان در خرمشهر به نام شهید بهنام محمدی، خبر داد.

نام گذاری بزرگترین زمین چمن مصنوعی خوزستان به نام شهیدبهنام محمدی

افشین حیدری در گفت و گو با وبلاگ مهدی آبادانی، اظهارکرد: اولین زمینچمن مصنوعی خوزستان با مساحتی بیش از 7 هزار متر مربع در ورزشگاه شهید جهان آرا خرمشهر آماده افتتاح است. چمن خریداری شد و زیزسازی لازم اجرا شده است و پیمانکار در حال نصب چمن است و در همین ماه جاری به بهره برداری می رسد.

وی گفت: باتوجه به این که از یکی از وظایف ورزش، معرفی قهرمانان و پهلوانان در عرصه های مختلف است، این زمین چمن به نام به نام شهید بهنام محمدی نوجوانان 13 ساله که به عنوان شهید محوری در کشور معرفی شده است، نام گذاری و تابلوی آن نیز نصب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین عملیات تکمیل پیست دو و میدانی خرمشهر شروع و در همین ماه جاری نیز بتن ریری آن تمام می شود و بعد هم پیگیر تارتان آن هستیم. خرمشهر در دو و میدانی قهرمانان زیادی دارد که همگی حرف برای گفتن دارند و این پیست می تواند به پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در خرمشهر کمک کند.

وی در ادامه نیز عنوان نمود: پروژه های خوبی در آبادان شروع شده است و احداث دو چمن مصنوعی و چمن طبیعی بزرگ، با کمک نمایندگان این شهر در دست اقدام است. قراردادی مربوطه بسته شده است و امیدواریم ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسند و این نیز هدیه ای به مردم خوب آبادان باشد.

حیدری گفت: تا سرانجام سال نیز 50 پروژه ورزشی خوب و ارزشمند در خوزستان به بهره برداری می رسد. در حوزه ورزش کارهای زیرساختی خوبی اجرا شده است و پروژه هایی نیز در دست اجرا است. از طرفی یکی از دغدغه های ما حفظ و نگه داری اماکن ورزشی است.

وی گفت: خوشبختانه از قرارداد احداث 100 چمن مصنوعی که از ابتدی سال جاری بسته شد، 50 درصد محقق شد و امیدوارم با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و تامین اعتبار لازم، مابقی زمین چمن ها نیز به بهره برداری برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نام گذاری بزرگترین زمین چمن مصنوعی خوزستان به نام شهیدبهنام محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام گذاری بزرگترین زمین چمن مصنوعی خوزستان به نام شهیدبهنام محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید