واکنش وزارت ورزش به استعفای کریمی از استقلال

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، محسن معتمدکیا، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش وزارت ورزش به استعفای کریمی از استقلال

معتمدکیا با اشاره به انتشار خبر استعفای سرپرست باشگاه استقلال در رسانه ها اشاره نمود: شب گذشته پیش از ساعت 23 به وسیله رسانه ها در جریان استعفای سرپرست باشگاه استقلال قرار گرفتیم، اما اکنون بعد از گذشت 16 ساعت از این استعفای رسانه ای (تا انتشار این مصاحبه)، هنوز استعفای کتبی و رسمی حجت کریمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.

وی با تاکید بر دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ساماندهی مدیریتی باشگاه استقلال در روز های جابجایی اظهار کرد: فرایند رسمی اعلام استعفا و پس از آن آنالیز و تصمیم گیری درباره استعفا و انتخاب فرد تازه، معین است. ابتدا باید استعفا، رسمی گردد و پس از آن با آنالیز استعفا و موافقت احتمالی و اخذ استعلام های مربوطه از دستگاه های ذی صلاح، سرپرست تازه معین گردد.

معتمدکیا ادامه داد:، اما بعضی افراد غیر ورزشی که خارج از حوزه ورزش حضور دارند از سر دلسوزی در پی انتخاب شبانه یا برگزاری جلسه هیئت مدیره پیش از دریافت استعفای رسمی بودند که وزارت ورزش و جوانان در این جلسه شرکت نکرد و آگاه نیستیم این جلسه تشکیل شده است یا خیر! اما، چون ورزش، موضوعی تخصصی است، این کار باید با حضور متخصصان ورزشی انجام گردد. انتخاب شبانه و عجولانه سرپرست تازه باشگاه استقلال یا تصمیم گیری درباره این موضوع در جلسه صبح گاهی و بدون انجام کار کارشناسی دقیق و اخذ استعلام های لازم و معمول، می توانست جفایی دیگر در حق این باشگاه باشد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به دستور وزیر ورزش و جوانان به باشگاه استقلال برای انجام امورات جاری و مهم باشگاه از جمله فعالیت در فصل جابجایی اشاره نمود و گفت: بر اساس این دستور، ارکان باشگاه استقلال از جمله هیئت مدیره، معاونین و سایر افراد مسئول در باشگاه وظیفه دارند نسبت به برطرف دل نگرانی طرفداران و انجام وظایف اقدام شبانه روزی نمایند و هیچ عذر، بهانه و ترک فعلی در این ارتباط پذیرفتنی نیست.

معتمدکیا اضافه کرد: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، سرمربی تازه تیم استقلال نیازمند یاری و همراهی کامل کادر مدیریتی باشگاه است و استعفای رسانه ای سرپرست استقلال، نباید عذری برای ارکان این باشگاه در راه انجام وظیفه و حمایت از سرمربی و تکمیل بازیکنان در فصل جابجایی ایجاد کند.

وی در خاتمه با تاکید بر معین تکلیف مدیریت باشگاه استقلال گفت: باید تاکید کنم استعفای رسمی حجت کریمی هنوز ارسال نشده، اما با استعفای رسمی او، این موضوع بدون فوت وقت و انجام کار کارشناسی دقیق انجام خواهد شد، اما تا آن موقع ارکان باشگاه استقلال از جمله هیئت مدیره وظیفه دارند نسبت به تکالیف و وظایف خود در فصل جابجایی عمل نمایند و نباید استقلال را تنها بگذارند.

منبع: فرارو

به "واکنش وزارت ورزش به استعفای کریمی از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت ورزش به استعفای کریمی از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید