شرایط ممنوعیت ورزش در شهرهای ایران

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، طبق جدول جدید گروه های شغلی که از 20 فروردین سال 1400 ابلاغ شده است، فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته در رشته های مختلف در فهرست مشاغل گروه یک اعلام شده است تا این گونه مجوز فعالیت آن ها در تمامی شهرستان ها حتی در شرایط قرمز صادر شود.

شرایط ممنوعیت ورزش در شهرهای ایران

هم چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

از امروز تعداد شهرستان های قرمز به 102 شهرستان کاهش یافته است و علاوه بر آن 235 شهرستان نارنجی و 111 شهرستان زرد هستند، همچنین با افزایش مبتلایان در استان سیستان و بلوچستان، تعداد شهرستان های آبی به صفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، شهرستان های دهاقان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان و جم (بوشهر)، نهبندان (خراسان جنوبی)، ایذه و باغ ملک (خوزستان)، طارم و ماه نشان (زنجان)، خاش، زابل، زاهدان و نیک شهر (سیستان و بلوچستان)، خرامه، خرم بید، سپیدان، قیر و کارزین و مرودشت (فارس)، دهگلان و سقز (کردستان)، رودبار جنوب و عنبرآباد (کرمان)، روانسر (کرمانشاه)، باشت (کهگیلویه و بویراحمد)، کردکوی و کلاله (گلستان)، بستک، جاسک و میناب (هرمزگان) از امروز در شرایط قرمز قرار گرفتند.

منبع: گردشبان

به "شرایط ممنوعیت ورزش در شهرهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ممنوعیت ورزش در شهرهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید