پس از سال ها مزاحمان سرسخت افقی شدند!

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، شهروندان منطقه14 پس از سال ها انتظار با کوشش مدیریت شهری با تیر برق های معارض و مزاحم در محدوده معابر محله های این منطقه خداحافظی کردند.

پس از سال ها مزاحمان سرسخت افقی شدند!

وبلاگ مهدی آبادانی - رضانیکنام : شهردار منطقه14 از اجرای طرح جابه جایی تیرهای برق معارض در معابر و خیابان های منطقه به ویژه در بافت فرسوده اطلاع داد و گفت:با توجه به خطرساز بودن تیرهای برق در معابر و کوچه های بعضی معابر این منطقه که علاوه بر مخاطرات ایمنی، مسائل کمبود جای پارک خودرو را برای ساکنان در پی داشت، طرح جابه جایی این تیرهای برق مزاحم در محله های این منطقه به اجرا درآمده است.

محمدامین سالاری پور با اشاره به جابه جایی چندین تیر برق مزاحم در خیابان های شهید داورزنی کوچه شهید نظام دوست که سال ها تردد را برای اهالی سخت نموده و موجب نارضایتی شان بود، اضافه کرد:در ادامه اجرای این طرح بعلاوه تیرهای برق مزاحم در خیابان کیانی کوچه جوادی، خیابان کاوش کوچه سعیدی و خیابان تاجری کوچه فردوس جابه جا و مشکل این معابر پس از سال ها برطرف شد.

شهردار منطقه 14 با بیان اینکه دارالمومنین تهران یکی از قدیمی ترین منطقه های شهر تهران است و با وجود ظرفیت های خاص، دارای محلاتی با بافت فرسوده و متراکم نیز هست، اضافه کرد:بر این اساس و برای رفاه و رضایت مندی شهروندان به ویژه اهالی ساکن در بافت قدیمی علاوه بر اعطای بسته های تشویقی نوسازی، به شهروندان، نسبت به بازگشایی معابر و جابجایی و برطرف تیرهای برق معارض در مسیرهای اصلی و کوچه های متراکم اقدام شده است.

لازم به ذکر است،عملیات جابه جایی تیرهای برق معارض در سایر موارد به جای مانده در محلات، با همکاری اداره برق این منطقه همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پس از سال ها مزاحمان سرسخت افقی شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از سال ها مزاحمان سرسخت افقی شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید