کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب به کردستان رسید، توزیع 7500 جلد کتاب

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به گزارش خبرنگارخبرنگاران در سنندج، حمیدرضا گوهری در حاشیه دومین مهرواره از اندیشه تا قلم که با حضور استاندار کردستان برگزار گردید، اظهار کرد: کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به کانون استان کردستان رسید و بلافاصله کار توزیع کتاب در سراسر استان شروع می گردد.

کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب به کردستان رسید، توزیع 7500 جلد کتاب

وی بیان کرد: ارسال سه میلیون کتاب به سراسر کشور از اقدامات ارزشمند مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کشور همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کردستان توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهمیت خواندن را از رسالت های مهم کانون برشمرد و اضافه نمود: کتابخانه های کانون همواره میزبان مخاطبانی بوده اند که به کتاب و کتابخوانی علاقمند هستند.

گوهری، با اشاره به تعداد کتاب های اهدایی کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب گفت: 90 عنوان کتاب و بیش از هفت هزار و 500 جلد کتاب به استان کردستان ارسال شده است و این مهم پاسخ ارزنده به نیازهای بچه ها و نوجوانان در حوزه مطالعاتی است.

وی یادآوری کرد: برهمین اساس تعداد 90 عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و 25 عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتابخانه های کانون پرورش فکری در سراسر کشور ارسال می گردد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کردستان ادامه داد: بعضی از این کتاب ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند که کانون طبق تعهداتش نسبت به خرید و ارسال آن به استان ها اقدام نموده است.

گوهری اضافه نمود: فرایند ارسال کتاب تحت عنوان در مسیر دانایی بر بال کتاب پس از تقسیم بندی فوری و با هدایت های کارشناسان فرهنگی کانون استان کردستان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ارسال و در دسترس بچه ها و نوجوانان علاقه مند قرار می گیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب به کردستان رسید، توزیع 7500 جلد کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب به کردستان رسید، توزیع 7500 جلد کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید