کریستیانو رونالدو - پاری سن ژرمن؛ جدی است؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به نظر می رسد کار کریستیانو رونالدو در یوونتوس به پایان رسیده است. طبق گزارشی که روزنامه آس اسپانیا نوشته، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی نو یوونتوس برنامه ای برای نگه داشتن رونالدو در فصل بعد ندارد و به مسئولان یووه برای فروش رونالدو چراغ سبز نشان داده است؛ به ویژه اینکه رونالدو دستمزد قابل توجه 30 میلیون یورویی از یووه می گیرد.

کریستیانو رونالدو - پاری سن ژرمن؛ جدی است؟

در همین رابطه حالا آس خبر داده که مدیران پی اس جی با ژرژ مندس، مدیربرنامه رونالدو مذاکره نموده اند، ولی هنوز به طور رسمی با باشگاه یوونتوس وارد مذاکره نشده اند. قرارداد رونالدو با یووه تا انتها فصل 2022 اعتبار دارد و از همین رو باید نظر مسئولان یوونتوس هم جلب گردد.

نکته مهم اینکه از انجا که فقط یک فصل از قرارداد کریس به جای مانده، رقمی که برای جدایی او درنظر گرفته شده بسیار کم و حدود 30 میلیون یورو برآورد شده است، ولی از آنجا که دستمزد رونالدو گران است تیم های زیادی نمی توانند برای داشتنش شانش داشته باشند.

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به غیر از روزنامه آس اسپانیا، روزنامه توتواسپرت ایتالیا هم خبر داده که منچستریونایتد هم پیگیر شرایط رونالدو شده است و دو پیشنهاد هم داده است؛ اولی اسم شده بود که یونایتد ها برای داشتن رونالدو می توانند پل پوگبا را به یوونتوس بدهند، ولی حالا خبر می رسد سران یونایتد نقشه دارند دونی فان دبیک را به یووه بدهند و کریس رونالدو را به الدترافورد ببرند.

منبع: فرارو

به "کریستیانو رونالدو - پاری سن ژرمن؛ جدی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو - پاری سن ژرمن؛ جدی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید