کریستیچوویچ پس از تساوی در زمین تراکتور: انگار در آسمان هستیم

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: خدا را شکر بازی را با یک امتیاز تمام کردیم و با توجه به اینکه حریف مان تراکتور بود، انگار در آسمان هستیم.

کریستیچوویچ پس از تساوی در زمین تراکتور: انگار در آسمان هستیم

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی از تبریز، میشو کریستیچوویچ پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتور گفت: به امید اینکه یک کار خوب در اینجا انجام دهیم وارد تبریز شدیم و می دانستیم که تیم تراکتور چقدر خوب است و بازیکنان و مربی بسیار عالی دارد. آمده بودیم که اگر امکانپذیر باشد نتیجه بگیریم. واقعا بچه ها جنگیدند و تلاش کردند تا این نتیجه را بدست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: کیفیت ما مثل تراکتور نیست. متاسفانه چند بازیکن مان مصدوم است و یکی هم هفته قبل کارت قرمز گرفت. از چند بازیکن جوان استفاده کردیم که تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده بودند و دروازه بان مان هم امروز خیلی خوب بود. تا 25 روزی که وارد بوشهر شدیم در زمان من سه بازی انجام داده ایم و خدا را شکر باختی نداشتیم. امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم.

کریستیچوویچ گفت: تراکتور بهتر از ما بود و حقش بود که برنده شود اما این فوتبال است و گاهی اوقات خوب بازی می کنید و نمی توانید ببرید. تبریک ویژه به بازیکنانم می گویم که به لحاظ بدنی آماده نبودند اما این بازی را انجام دادند. پیشرفت زیادی داشتند و این پیشرفت بیشتر و بیشتر هم می شود.

وی در مورد اینکه در مقطعی حساس هدایت تیم شاهین را بر عهده گرفته و آیا امیدوارید تیم تان در لیگ برتر بماند، گفت: زمانی که به تیم اضافه شدم 22 گل خورده و کلا دو امتیاز داشتیم و مسائل زیادی داخل باشگاه وجود داشت. از زمانی که آمده ام هیچ بازیکنی به تیم اضافه نکردیم. می توانستیم دو بازیکن آزاد به تیم اضافه کنم اما این کار را نکردم. بازیکنان می بینند من آنها را حمایت می کنم و من هم می بینم که آنها می جنگند. خدا را شکر بازی را با یک امتیاز تمام کردیم و با توجه به اینکه حریف مان تراکتور بود، انگار در آسمان هستیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری درباره اینکه برنامه تیمش تا خاتمه نیم فصل چیست، اعلام کرد: پنج بازی آینده ما با پنج تیم صدر جدول است و بازی های سختی داریم. تلاش می کنیم و امیدواریم بیشترین امتیازات را از این بازی ها کسب کنیم. زمانی که من آمدم اگر اعتقاد نداشتم که می توانم پیروز شوم، وارد بوشهر نمی شدم. در بازی قبلی حریف شانس داشت اما امروز ما شانس داشتیم. ان شاءالله شاهین را در ادامه لیگ خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریستیچوویچ پس از تساوی در زمین تراکتور: انگار در آسمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیچوویچ پس از تساوی در زمین تراکتور: انگار در آسمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید