کلوپ: مقابل ناپولی بازی جالبی ارائه نکردیم و کارمان سخت شد، مصدومیت فابینیو جدی است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که سبک بازی ناپولی مانع از آن شده که شاگردان او بازی همیشگی شان را ارائه و در نهایت به تساوی خانگی بسنده کنند.

کلوپ: مقابل ناپولی بازی جالبی ارائه نکردیم و کارمان سخت شد، مصدومیت فابینیو جدی است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، تیم فوتبال لیورپول در حالی که می توانست با کسب یک پیروزی خانگی مقابل ناپولی صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کند، به زحمت به تساوی یک - یک بسنده کرد تا شانس صعودش به مرحله بعدی به طور جدی به خطر بیفتد.

ناپولی با گلزنی دریس مرتنس پیش افتاد اما دژان لوورن در دقیقه 65 کار را به تساوی کشاند. این تساوی خانگی اگرچه لیورپول را 10 امتیازی کرد و در صدر جدول گروه E نگه داشت اما با توجه به شرایط جدول، مردان کلوپ را برای صعود به مرحله بعدی ملزم به کسب پیروزی در هفته آخر رقابت ها می کند. ناپولی 9 امتیازی در هفته آخر میزبان خنک بلژیک قعرنشین جدول است در حالی که لیورپول باید به خانه سالزبورگ برود، تیمی که در بازی دور رفت در آنفیلد لیورپول را به شدت آزار داد و در نهایت با نتیجه 4 بر 3 تن به شکست داد. باخت لیورپول بازی آخرش به فرض پیروزی محتمل ناپولی مقابل خنک، منجر به حذف مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها می شود، مگر اینکه این باخت تنها با یک گل اختلاف و با ثبت 4 گل زده برای لیورپولی ها همراه باشد. پیروزی و تساوی اما حکم به صعود لیورپول خواهد داد.

یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: در رختکن ناپولی این حس وجود داد که انگار آنها از همین حالا صعودشان قطعی شده است و شاید هم همینطور باشد. اینجا و در رختکن ما اما همه حسرت می خورند و می گویند که کارمان سخت شده است و خب همینطور هم است. کار ما برای صعود سخت شد و این هم کاملاً معین است.

آنچلوتی با قرار دادن نیکلا ماکسیموویچ به عنوان دفاع راست و جووانی دی لورنزو در پستی هجومی تر به جای خوسه کایخون، همه را غافلگیر کرد.

کلوپ با اشاره به این موضوع گفت: شیوه ای که ناپولی به میدان رفت کار ما را برای جلوگیری از گلزنی این تیم سخت کرد. آنها با این تاکتیک در تمام طول بازی توانست مطابق برنامه ای که داشتند کارشان را پیش ببرند و ما هم مدام مجبور بودیم فشار بیشتری به خودمان بیاوریم. ناپولی مرکز زمین را بسته بود و به همین دلیل ما مجبور بودیم از کناره ها حمله کنیم. داشتن نقشه یک چیز است و اینکه آیا بازیکنان می توانند آن را پیاده کنند چیزی دیگر. ناپولی زود به گل رسید و به همین دلیل کارما سخت تر شد.

کلوپ ادامه داد: قبول دارم که بازی مان درخشان نبود اما روی حریف فشار زیادی آوردیم. من از عملکردمان در 15 دقیقه اول بازی راضی نبودم. در نیمه دوم بازی سنگین تر شد و کار آسان نبود. ناپولی از گلی که زد به خوبی محافظت می کرد. ما موقعیت های جدی زیادی نداشتیم، شاید یکی دو تا که برای بازی امشب کافی نبود. با این حال شرایط ما همینی است که می بینید. ما حتی اگر امشب هم بازی را برده بودیم، در بازی آخرمان در خانه سالزبورگ به هدف کسب پیروزی به میدان می رفتیم و الان هم هدف مان همین است.

کلوپ بعد از تنها 20 دقیقه از آغاز بازی مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد چرا که فابینیو در اثر برخورد سهوی ایروینگ لوسانو با او آسیب دید.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره مصدومیت فابینیو هم گفت: مهمترین مسئله مصدومیت فابینیو است. مصدومیت او شدید بود، البته همه ما امیدواریم اینگونه نباشد اما او درست از همان ناحیه ای که هیچ کسی دوست ندارد آسیب ببیند ضربه خورد، قوزک.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: مقابل ناپولی بازی جالبی ارائه نکردیم و کارمان سخت شد، مصدومیت فابینیو جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: مقابل ناپولی بازی جالبی ارائه نکردیم و کارمان سخت شد، مصدومیت فابینیو جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید