کلوپ: 2 گل فوق العاده به ثمر رساندیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم، عملکرد دیاس غافلگیرم کرد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شب گذشته تیمش مقابل روباه ها در لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد.

کلوپ: 2 گل فوق العاده به ثمر رساندیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم، عملکرد دیاس غافلگیرم کرد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود لسترسیتی را شکست داد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت گفت: گل دوم ما بی نظیر بود و آن را واقعاً دوست داشتم. ژوتا در صحنه گل دوم نابغه بود و در جای مناسبی قرار داشت. ژوتا در صحنه گل اول هم جاگیری خوبی داشت و برای او و البته خودمان خوشحالم.

وی بعلاوه ضمن تمجید از خرید نو خود که برای اولین بار در ترکیب اصلی لیورپول به میدان رفت و در سمت چپ زمین تأثیرگذار بازی کرد، گفت: عملکرد لوئیس دیاس من را غافلگیر کرد، اما این دقیقاً همان چیزی بود که او در تمرینات از خود نشان داده بود. دیاس عملکرد واقعاً خوبی از خود به نمایش گذاشت و لحظات فوق العاده ای در این بازی داشت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول درباره بازی هم گفت: از عملکرد تیم راضی هستم، چون با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدیم. فوتبال خوبی را از تیمم در این ملاقات شاهد بودم، اما لحظاتی بود که احساس می کردم تیم می توانست بازی را بهتر کنترل کند. با این حال ما به لسترسیتی مالکیت کمی از توپ را دادیم. ما دو گل فوق العاده به ثمر رساندیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. به همین دلیل واقعاً خوشحالم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: 2 گل فوق العاده به ثمر رساندیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم، عملکرد دیاس غافلگیرم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: 2 گل فوق العاده به ثمر رساندیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم، عملکرد دیاس غافلگیرم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید