وسوسه گل محمدی با درخشش یک بازیکن ، ورود ستاره تازه به ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، احتمال یک تغییر بزرگ در تیم پرسپولیس وجود دارد و یحیی گل محمدی شاید ترکیب اصلی سرخ ها را عوض کند.

وسوسه گل محمدی با درخشش یک بازیکن ، ورود ستاره تازه به ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی آنلاین، ذوب آهن در روزی که حتی یک ضربه داخل چهارچوب هم به سمت دروازه پرسپولیس نزد، سرخ ها نخستین گل فصل شان را خوردند و 2 امتیاز کلیدی از دست دادند. این گل روی اشتباه سروش رفیعی به ثمر رسید و تبدیل به یکی از 2گل به خودی لیگ بیست وسوم تا اینجای کار شد. دیگر گل به خودی این فصل را علی عدنان، بازیکن مس رفسنجان در برابر شمس آذر قزوین به تیم خودی زد. به هر حال سروش در بازی با تیم اصفهانی مرتکب اشتباه بزرگی شد و بین 2نیمه هم با نظر یحیی گل محمدی از ترکیب اصلی بیرون رفت. این قطعا یکی از بدترین روزهای فوتبالی رفیعی بود که شاید از شانس ضعیفش با روز خوب یاسین سلمانی همزمان شد.

اما اتفاق دلگرم کننده برای تیم یحیی این بود که خرید تازه سرخپوشان در 20 دقیقه پایانی به زمین آمد و خیلی مسلط و دلگرم کننده نشان داد. به هر حال یاسین سلمانی بازیکنی نیست که برای نیمکت نشینی بلندمدت به پرسپولیس آمده باشد و چه بسا با اتفاقاتی که پنجشنبه گذشته در استادیوم آزادی رخ داد،گل محمدی وسوسه شده باشد که این بازیکن را به جای سروش در ترکیب اصلی قرار بدهد.

رفیعی از اواخر فصل گذشته و با تغییر سیستم پرسپولیس و استفاده از تنها یک هافبک دفاعی به ترکیب اصلی قرمزها رسید و این موضوع مقارن شد با بهبود نتایج قرمزها. حالا اما جایگاه او از سوی همبازی تازهش تهدید می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "وسوسه گل محمدی با درخشش یک بازیکن ، ورود ستاره تازه به ترکیب اصلی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسوسه گل محمدی با درخشش یک بازیکن ، ورود ستاره تازه به ترکیب اصلی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید