اتصال آیگپ به سایر پیغام رسان های داخلی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، پیغام رسان آیگپ در جدیدترین بروزرسانی خود قابلیت اتصال به سایر پیغام رسان های داخلی را برای کاربرانش فراهم کرد.

اتصال آیگپ به سایر پیغام رسان های داخلی

به گزارش روابط عمومی آیگپ، پیغام رسان های آیگپ، بله، ایتا و گپ در بروزرسانی نو خود امکان اتصال به یکدیگر را پیدا نموده اند تا کاربران بتوانند با داشتن هر کدام از این پیغام رسان ها به بقیه هم پیغام بفرستند.

قابلیت اتصال پیغام رسان ها یا همان اینترکانکشن، همان طور که پیش از این نیز گفته شده بود، به وسیله فعال سازی در بخش تنظیمات پیغام رسان ها در نوترین نسخه قابل اجرا است.

علی اصغر تقوی، مدیرعامل آیگپ در مراسم رونمایی از قابلیت اینترکانکشن در پیغام رسان های داخلی درخصوص این امکان نو آیگپ گفت: مسیر توسعه این طرح مبتنی بر پروتکلی که همه پیغام رسان ها به آن پایبند بودند رخ داد. وی در ادامه تاکید نمود: در این طرح، برای آیگپ امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران مهمترین مسئله بود؛ ضمن اینکه ساماندهی سازمان فناوری اطلاعات برای به ثمر رسیدن این طرح نیز خوب بود. تقوی بعلاوه این همگرایی را بستر مناسبی برای توسعه کسب و کار ها در فضای دیجیتال و رشد اقتصاد دیجیتال دانست.

روش کار در پیغام رسان آیگپ برای اتصال به سایر پیغام رسان ها به این صورت است که در ابتدا باید آیگپ را بروزرسانی کنید چرا که این قابلیت در نسخه 3.2.2 اندروید آیگپ در دسترس است. پس از بروزرسانی نرم افزار، در قسمت نمایه، بخش امنیت و حریم خصوصی گزینه ارتباط با سایر پیغام رسان ها را فعال کنید، سپس در صفحه مخاطبین، حساب کاربری مخاطبت در دیگر پیغام رسان ها را انتخاب نموده و تبادل نظر را آغاز کنید.

برای استفاده از قابلیت اتصال آیگپ به سایر پیغام رسان ها و بعلاوه سایر امکانات این پیغام رسان، می توانید اپلیکیشن آیگپ را از مارکت های داخلی دانلود و نصب نموده و بعلاوه این پیغام رسان را به دوستانتان معرفی کنید.

منبع: فرارو

به "اتصال آیگپ به سایر پیغام رسان های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال آیگپ به سایر پیغام رسان های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید