اصناف؛ سربازان خط مقدم جنگ مالی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرنگاران/لرستان رئیس اتاق اصناف لرستان با تأکید بر این که اصناف سربازان خط مقدم جنگ مالی هستند، گفت: ما همیشه ثابت نموده ایم که در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مالی حرفی برای گفتن داریم.

اصناف؛ سربازان خط مقدم جنگ مالی

منوچهر اسب کوه در جلسه با رؤسای اتحادیه ها و اصناف استان با اشاره به این که دشمنان نظام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی تا به امروز به تهاجم های نظامی و فرهنگی پرداختند که کاربردی نداشت، اظهار کرد: رویکرد جدید دشمنان تحریم مالی و جنگ روانی است.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان از جامعه اصناف انتظار می رود هماهنگی و همدلی داشته باشند و در این زمان خاص حرکت خوبی را انجام دهند.

اسب کوه با تأکید بر این که اصناف سربازان خط مقدم جنگ مالی هستند، توضیح داد: ما همیشه ثابت نموده ایم که در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مالی حرفی برای گفتن داریم.

رئیس اتاق اصناف لرستان با اشاره به فعالیت 18 میلیون خانوار اصناف در قالب سه میلیون واحد صنفی در کشور، مطرح نمود: جامعه اصناف همیشه از آرمان های انقلاب و نظام دفاع نموده و در این راه نقش کلیدی ایفا می نماید.

وی با بیان این که تنها پیامبران و امامان از اشتباه مبرا هستند، اظهار کرد: در جامعه اصناف نیز کسانی هستند که اشتباه می نمایند اما در کل اصناف صندلی خود را داشته و به صورت ویژه و مقدس در هر مقطع زمانی می تواند نقش ایفا نماید.

اسب کوه تأکید کرد: زمانی می توانیم به خودمان افتخار کنیم که در این زمان خاص قیمت ها را کنترل کنیم، چراکه طبق قانون هرگونه افزایش قیمت به بهانه گرانی بنزین تخلف محسوب می گردد.

رئیس اتاق اصناف لرستان با اشاره به این که در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در رابطه با کالاهای اساسی در کشور نداریم، مطرح نمود: توانسته ایم تا حدی قیمت ها را کنترل کنیم.

وی اظهار کرد: تمام اصناف هم صدا و هماهنگ تابع قانون نظام صنفی که توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده هستند.

اسب کوه توضیح داد: دشمنان ما بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران در هر شرایط و مقطع زمانی پیروز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اصناف؛ سربازان خط مقدم جنگ مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصناف؛ سربازان خط مقدم جنگ مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید