اعزام تیم ملی پارابدمینتون بانوان به مسابقات جهانی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سرمربی تیم ملی پارابدمینتون بانوان از اعزام این تیم به مسابقات جهانی اوگاندا در آبان ماه اطلاع داد.

اعزام تیم ملی پارابدمینتون بانوان به مسابقات جهانی

منیژه سیاه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مهدی آبادانی گفت: از سال 97 که فعالیت پارابدمینتون به فدراسیون بدمینتون واگذار شد، مرا برای شرکت در دوره مربیگری به ژاپن فرستادند و به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم.

وی با اشاره به مسابقات جهانی پارا بدمینتون اضافه نمود: تیم ملی قرار است آبان ماه به مسابقات جهانی اوگاندا اعزام می گردد و تمرینات هم بعد از باز شدن سالن های ورزشی و با صلاحدید فدراسیون برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پارابدمینتون با اشاره به فعالیت نداشتن بازیکنان از سال 98 گفت: استان های فارس، خراسان و اصفهان بازیکنان پارابدمنیتون در کلاس های مختلف حضور دارند که به اردو دعوت می شوند. از طرفی آخرین مسابقه ای که در این رشته برگزار گردید، سال 98 بود و از آن موقع بازیکنان هیچ فعالیتی نداشته اند. در عین حال بازیکنان فارس در این مدت تمرین داشته اند، اما باید آمادگی سایر بازیکنان را بسنجیم.

وی درخصوص نحوه گزینش بازیکنان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: برای شرکت در هر مسابقه ای ابتدا چند اردو برگزار گردیده و سپس در مسابقات انتخابی نفرات برتر گزینش می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعزام تیم ملی پارابدمینتون بانوان به مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم ملی پارابدمینتون بانوان به مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید