برپایی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دارو های دامپزشکی و ماشین آلات از سوم آبان در قزوین

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دارو های دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 3 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا می گردد.

برپایی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دارو های دامپزشکی و ماشین آلات از سوم آبان در قزوین

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: پرورش دام و طیور و آبزیان یکی از مهم ترین رشته های فعال کشور بوده که نقش اساسی را در ایجاد اشتغال و تأمین مواد غذایی مردم ایفا می کند.

وی ادامه داد: استان قزوین نیز به لحاظ دارا بودن دشتی پهناور و موقعیت جغرافیایی ویژه، بخش قابل توجهی از صنایع مرتبط با دام، طیور و آبزیان را در خود جای داده است که این پتاسیل موجب شده است که علاوه بر تأمین احتیاج های استان بخشی از احتیاج های استان های همجوار را نیز تأمین نماید و لذا قابلیت توسعه بیش از پیش نیز در این خصوص متصور است.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دارو های دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته قزوین از 3 تا 6 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی گفت: 34 مشارکت کننده از استان های تهران، البرز، گیلان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، مرکزی، اصفهان و گلستان تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل نمایشگاه قزوین در مورد زمینه فعالیت مشارکت کنندگان بیان داشت: ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل ها و آنزیم ها، تجهیزات مرغداری، دستگاه های جوجه کشی، سیستم های تهویه مختص مرغداری و سالن های گلخانه ای از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

وی گفت: ارائه آخرین دستاورد های مشارکت کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در راستای ارتقاء کیفیت، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد های کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت های مالی شرکت کنندگان، شناخت احتیاج های مشتری، بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان و ... از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی در سرانجام گفت: نمایشگاه تخصصی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دارو های دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

وبلاگ مهدی آبادانی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برپایی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دارو های دامپزشکی و ماشین آلات از سوم آبان در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دارو های دامپزشکی و ماشین آلات از سوم آبان در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید