تانک رضوانی؛ خودرویی برای دور کردن مهاجمان ، عکس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، به عنوان یک غیرنظامی، بعید است که بتوانید به موقع برای آخرالزمان به یک تانک نظامی واقعی دست پیدا کنید، اما می توانید بهترین چیز بعدی که نزدیک به یک تانک باشد را بخرید: نسخه نظامی رضوانی تانک.

تانک رضوانی؛ خودرویی برای دور کردن مهاجمان ، عکس

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی ، این شاسی بلند به شدت زره پوش رضوانی موتورز دارای قابلیت هایی مثل سیستم دید در شب حرارتی، ماسک های گاز و سیستم نوری استروب (چراغ چشمک زن) برای دور کردن مهاجمان است.

به نقل از روزیاتو، در تیپ پایه و اصلی، تانک رضوانی از یک موتور 3.6 لیتری V6 نیرو می گیرد، اما برای حداکثر قابلیت فرار، پیشرانه 6.2 لیتری V8 احتمالاً گزینه بهتری است. این تانک قادر است تا 1,000 اسب بخار نیرو تولید کند که علی رغم وزن تمام صفحات زره خودرو، این تانک را به یک تانک فوق العاده سریع تبدیل می کند.

و البته زره بسیار زیادی در این خودرو به کار رفته است. رضوانی ادعا می کند که این خودرو می تواند در برابر حملات تفنگ های انفرادی و مواد منفجره مقاومت کند و حتی در برابر پالس های الکترومغناطیسی از آن دسته که ممکن است پس از یک فاجعه هسته ای منتشر شوند، محافظت خواهد کرد. همانند تمام خودروهای حاضر در این لیست، برای اینکه در زمان فرا رسیدن آخرالزمان واقعاً آماده باشید، به جیب های عمیقی نیاز خواهید داشت: قیمت نسخه نظامی تانک رضوانی از 259،000 دلار شروع می شود، اما اضافه کردن V8 ارتقا یافته و آپشن های اختیاری، این رقم را به اندازه قابل توجهی بالاتر خواهد برد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ مهدی آبادانی مراجعه کنید.

5858jh

منبع: خبرآنلاین

به "تانک رضوانی؛ خودرویی برای دور کردن مهاجمان ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تانک رضوانی؛ خودرویی برای دور کردن مهاجمان ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید