تمرینات سخت و فشرده ای را برای قایقرانی برنامه ریزی نموده ام

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب های آرام درباره آخرین شرایط ملی پوشان قبل از آغاز تمرینات توضیحاتی را بیان نمود.

تمرینات سخت و فشرده ای را برای قایقرانی برنامه ریزی نموده ام

پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب های آرام در گفت وگو با وبلاگ مهدی آبادانی، درباره قبول راهنمایی تیم ملی قایقرانی ایران گفت: من از قبل با تیم ملی قایقرانی ایران آشنایی کامل داشتم و در این چند روزی که در کنار ورزشکاران ایران حضور داشتم متوجه شدم که قایقرانی ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم از نظر کار های تکنیکی و مسائل فنی به هماهنگی بسیار خوبی دست پیدا کنیم. در هر صورت من در پی کسب برترین نتیجه با تیم ملی ایران هستم. بعلاوه فدراسیون قایقرانی ایران هم از من درخواست نموده است که به روزترین و قوی ترین روش های روز جهان را به تیم ملی قایقرانی ایران آموزش دهم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام ایران درباره بازی های آسیایی که سال آینده برگزار می گردد بیان داشت: من تازه به ایران آمده ام و قرار است تا چند روز آینده اردوی تیم ملی را برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژوی چین شروع کنیم. تمرینات من بسیار سخت و فشرده خواهد بود و امیدوارم تا قبل از شروع بازی های آسیایی بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم. برای بازی های آسیایی برنامه سختی را طرح ریزی نموده ایم و امیدوارم با این روش بتوانیم در آن رقابت ها برترین نتیجه را به دست آوریم.

سنا درباره قایقرانان ایرانی گفت: من زمانی که با تیم ملی برزیل در المپیک ریو حضور داشتم با آن ها تمرینات بسیار سخت و فشرده ای را انجام دادم که ثمره آن موفقیت این تیم در المپیک بود. قبل از المپیک توکیو با شرایط قایقرانی ایران آشنا بودم و می دانستم که ایرانی ها برای موفقیت از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. همین انگیزه ایرانی ها باعث شد که راهنمایی این تیم را بر عهده گرفته و می خواهم با آن ها در بازی های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشم.

بیشتر بخوانید

  • غیبت ایران در مسابقات آسیایی به نفع تایلند شد

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام درباره اینکه تمرینات تیم ملی از چه زمانی شروع خواهد شد اعلام کرد: اولین تمرین تیم ملی از امروز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی شروع می گردد. در این تمرین قایقرانان زیادی حضور خواهند داشت و بعد از آنالیز عملکرد آن ها مسابقه انتخابی برگزار می کنیم. در نهایت ورزشکاران مورد نظر را برای بازی های آسیایی آماده می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمرینات سخت و فشرده ای را برای قایقرانی برنامه ریزی نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات سخت و فشرده ای را برای قایقرانی برنامه ریزی نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید