خبرنگاران صندلی خود را در بین جامعه و رسانه های کشور به خوبی پیدا نموده است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران صندلی خود را در بین جامعه و رسانه های کشور به خوبی پیدا نموده است.

خبرنگاران صندلی خود را در بین جامعه و رسانه های کشور به خوبی پیدا نموده است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی استان مرکزی،سیدعلی آقازاده در آئین شروع به کار وبلاگ مهدی آبادانی در استان مرکزی با اشاره به راه اندازی این خبرگزاری گفت: ورود این خبرگزاری را به عرصه رسانه های اطلاع رسانی و مجازی تبریک عرض می کنیم.

وی اضافه کرد: توصیه بنده به رسانه ها این است که کوشش نمایند آنچه را که واقعیت جامعه است و مردم در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به آن احتیاج دارند، نشان دهند.

استاندار مرکزی اعلام کرد: امروز که با شیوع بیماری کرونا روبرو هستیم مردم ما به همت کوشش رسانه ها در این زمینه رفتار بسیار روشنگرانه و متمدن واری را از خود نشان دادند که از آن ها ممنون و سپاس گزار هستیم.

آقازاده با اشاره به صندلی روزنامه وبلاگ مهدی آبادانی مطرح نمود: روزنامه وبلاگ مهدی آبادانی یکی از روزنامه های کامل کشور است و بنده همواره به آن علاقه مند هستم و آن را می خوانم.

وی ادامه داد: روزنامه وبلاگ مهدی آبادانی توانسته جای خود را باز کند و برای این مجموعه آرزوی موفقیت و توفیق دارم و امیدوارم خبرگزاری وبلاگ مهدی آبادانی نیز همانند روزنامه وبلاگ مهدی آبادانی همین جهت را ادامه دهد.

منبع: جام جم آنلاین

به "خبرنگاران صندلی خود را در بین جامعه و رسانه های کشور به خوبی پیدا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندلی خود را در بین جامعه و رسانه های کشور به خوبی پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید