خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 476 نفر رسید

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرنگاران -یاسوج-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار قربانیان کووید19 در این استان با فوت سه بیمار در 24 ساعت گذشته به 476 نفر رسید.

خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 476 نفر رسید

محمد مهدی بانشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مهدی آبادانی گفت: تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اسفند ماه 26 فوتی، بهمن 11 فوتی و فروردین 17 مورد فوتی بوده است.

وی اضافه نمود: میانگین سنی فوت شدگان ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 68 سال است که بیشتر فوتی های در سنین بالا و افراد دارای بیماری زمینه ای اتفاق افتاده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: هم اکنون 283 بیمار در بیمارستان های مشخص کرونای این استان بستری هستند.

بانشی بیان کرد:از این تعداد 75 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه درمان هستند.

وی ابراز داشت: شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کشور خیلی بالاست به گونه ای که در کشور 2.3 و در استان 5.1 درصد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرایند بستری های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است به طوری که در هفته گذشته 394 بستری داشتیم که در هفته های قبل تر این میزان زیر حدود 130 نفر بوده که نشان دهنده افزایش بیماران است.

بانشی اضافه نمود: حدود سه هفته است که کهگیلویه و بویراحمد وارد پیک شدیدی شده است و از سیر 947 نفر مثبت به 1900 نفر مثبت رسیده است.

وی اعلام کرد:از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون36 هزار نفر بیمار کرونایی درکهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که از این تعداد 60 درصد مرد و 40 درصد زن هستند.

بر اساس آخرین آمار تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 27 هزار و 875 مورد گزارش شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 476 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 476 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید