خبرنگاران 95 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: 95 فقره استاندارد ملی از طریق کارشناسان این حوزه در استان سال 99 مورد تدوین، تجدیدنظر و بازنگری نهاده شد.

خبرنگاران 95 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد

عباس رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ مهدی آبادانی، با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولی قانونی در کشور مسئولیت تدوین و نشر استانداردها را بر عهده دارد، اعلام کرد: 95 استاندارد ملی تدوین، تجدید نظر و بازنگری شده در سال گذشته از طریق کارشناسان استاندارد استان سمنان به عنوان سند ملی در پورتال اداره کل و پورتال سازمان ملی استاندارد ایران در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: استانداردهای تدوین و تجدید نظر شده در زمینه های خدمات، فناوری اطلاعات، اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها، مدیریت کیفیت بود.

مدیر کل استاندارد استان سمنان اعلام کرد: آنالیز استانداردهایی که پنج سال از تدوین آن ها گذشته است، از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آن ها به طور مداوم انجام می گیرد و بر همین اساس و طبق برنامه عملیاتی سال گذشته، بازنگری 60 استاندارد ملی در دستور کار این اداره کل قرار داشت.

وی یادآور شد: با کوشش کارشناسان اداره کل استاندارد استان سمنان در سال گذشته با انجام 79 مورد بازنگری استاندارد این اداره کل توانست تحقق 131 درصدی در تعهد داشته باشد.

رستمی گفت: هدف از تدوین و بازنگری استانداردهای ملی به روزرسانی و ارتقا کیفیت استانداردهای ملی مطابق با نیازهای جامعه است.

مدیرکل استاندارد استان سمنان خاطر نشان کرد: بازنگری های صورت گرفته در زمینه های مختلف مانند پوشاک و فرآورده های نساجی و الیاف، خوراک و فرآورده های کشاورزی، بیولوژی و میکروبیولوژی، صنایع شیمیایی، صنایع پلیمر و بسته بندی بود.

هموطنان می توانند برای اطمینان از استانداردبودن کالاهای تولیدی، بارکد زیر علامت استاندارد روی کالا را به شماره 10001517 پیامک نمایند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 95 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 95 فقره استاندارد ملی در استان سمنان تدوین و بازنگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید