داریوش مهرجویی کجاست؟

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، امروز که سالروز تولد داریوش مهرجویی است، چندان خبری از او نیست. صفحه ای در اینستاگرام و توییتر و... ندارد. با رسانه ها حرفی نمی زند و دوست ندارد به کسی چیزی بگوید و بعد به نقل از او بیان گردد.

داریوش مهرجویی کجاست؟

وبلاگ مهدی آبادانی |داریوش مهرجویی برای آن ها که سینما را دوست دارند یادآور فیلم های خاطره انگیزی همانند هامون، اجاره نشین ها، گاو، سارا، دایره مینا، سارا، مهمان مامان، سنتوری و... است. او در آستانه 83 سالگی همچنان دوست دارد در فضای سینما حضور داشته باشد، از آن سو هم کمتر دوست دارد که در فضای عمومی نمایان گردد.

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی ، امروز که سالروز تولد داریوش مهرجویی است، چندان خبری از او نیست. صفحه ای در اینستاگرام و توییتر و... ندارد. با رسانه ها حرفی نمی زند و دوست ندارد به کسی چیزی بگوید و بعد به نقل از او بیان گردد.

او آخرین بار اسفند سال گذشته ویدیویی از خودش منتشر کرد و به عدم اکران نوروزی فیلم آخرش لامینور به شدت انتقاد کرد. فیلمی که سال 1398 ساخته شده بود و در نهایت 7 اردیبهشت در سینما اکران شد.اما چیزی نگذشته که او ویدیویی دیگر منتشر کرد و گفت که به او اطلاعات غلط داده اند و سو تفاهم پیش آمده است.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

از آن به بعد دیگر داریوش مهرجویی ویدیویی منتشر نکرد و هنوز هم خبری از او نیست. بعید هم به نظر می رسد که مشغول ساخت فیلمی باشد. اما بعضی فعالان حوزه سینما و رسانه می گویند که مهرجویی در طول 12 سال اخیر تنها دو فیلم اشباح و لامینور را ساخته است و هیچکدام مورد توجه قرار نگرفته است. از این رو داریوش مهرجویی نیز تمایل چندانی به ساخت فیلم تازه ندارد.

منبع: فرادید

به "داریوش مهرجویی کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش مهرجویی کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید