درهای گوگل به روی متقلب ها بسته می گردد ، پلتفرمی ویژه برای محدود سازی فریبکاران

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، گوگل در مسیر حذف آگهی های کلاهبرداری گام بر می دارد. این شرکت تصمیم دارد برنامه ریزی ویژه ای را برای برای محدود کردن تبلیغات غیرقانونی انجام دهد.

درهای گوگل به روی متقلب ها بسته می گردد ، پلتفرمی ویژه برای محدود سازی فریبکاران

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی به نقل از سی نت، گوگل برای رسیدن به هدف خود از خدمات پشتیبانی تکنسین های شخص ثالث یاری گرفته تا تجربه های گمراه کننده را کاهش دهد.

بر اسا اطلاعاتی که در قالب یک پست وبلاگی به وسیله این شرکت منتشر شده، گوگل جستجو برای بعضی تبلیغات را در سطح جهانی محدود می نماید. افزون بر این یک برنامه تأیید را ایجاد می نماید تا مطمئن گردد ارائه دهندگان تبلیغات به شکل قانونی در حال اجرا فعالیت های خود هستند .

دیوید گریف، مدیر بخش سیاست گذاری های جهانی گوگل در این خصوص می گوید:در طول سالهایی متمادی ، ما با سازمان های دولتی در مورد کنترل نوع تبلیغات مشاوره کردیم. اما اکنون برای به حداقل رساندن تبلیغات ففریبکارانه برنامه ریزی می کنیم.

وی ادامه می دهد: همانطور که فعالیت های فریبکارانه از پلتفرم ما خارج می گردد، بازیگران منفی نیز از بین خدمات گیرندگان ما خارج می شوند.

البته او قول نمی دهد که در این سیستم همه کلاهبرداران از بین خواهند رفت اما تاکید می نماید احتمالا کار برای آنان سخت تر می گردد.

منبع: انتخاب

به "درهای گوگل به روی متقلب ها بسته می گردد ، پلتفرمی ویژه برای محدود سازی فریبکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درهای گوگل به روی متقلب ها بسته می گردد ، پلتفرمی ویژه برای محدود سازی فریبکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید