راه اندازی 3 خانه نوآوری و فناوری تا پایان سال

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی از راه اندازی 3خانه نوآوری و فناوری اطلاع داد و گفت: تا به امروز 4 خانه نوآوری و فناوری در آفریقا، کنیا، سوریه و چین راه اندازی شده است.

راه اندازی 3 خانه نوآوری و فناوری تا پایان سال

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ مهدی آبادانی، مهدی قلعه نویی امروز در آیین بهره برداری از طرح های ملی معاونت علمی و فناوری که به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور پخش شد، گفت: کوشش ما در مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی یاری به شرکت های دانش بنیان برای ورود به بازار های بین المللی بوده است.

رئیس مرکز تعاملات معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه رشد بازار صادرات محصولات دانش بنیان بر اساس آخرین آمار 2.5 تا 3 درصد محصولات صادراتی بوده، گفت: باید این میزان با ابزار های موجود رشد دو برابری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بازار صادراتی محصولات دانش بنیان طی چند سال اخیر با شرایط تحریم و کرونا رو به رو شد، گفت: این موضوع ما را ملزم می نماید که روش های مختلفی را در راستای صادرات محصولات دانش بنیان در پیش بگیریم.

قلعه نوی با بیان اینکه به همین دلیل از سال گذشته 4خانه نوآوری و فناوری را راه اندازی کردیم، گفت: تا به امروز این خانه های نوآوری در آفریقا، کنیا، چین و سوریه راه اندازی شده که محصولات دانش بنیان بتوانند صادرات خود را انجام دهند.

به گفته وی، قرار است ماه آینده خانه نوآوری روسیه راه اندازی گردد.

رئیس مرکز تعاملات معاونت علمی و فناوری گفت: بنا داریم تا خاتمه سال سه خانه نوآوری و فناوری را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان با ظرفیت صادراتی در این خانه های نوآوری و فناوری i-hit مستقر می شوند، گفت: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت ها بتوانیم به شرکت های دانش بنیان یاری کنیم تا محصولات خود را به کشور های منطقه و جهان صادر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی 3 خانه نوآوری و فناوری تا پایان سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 3 خانه نوآوری و فناوری تا پایان سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید