زمان برگزاری جشن حافظ تعیین شد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، امید معلم دبیر جشن حافظ از برگزاری بیست دومین دوره این رویداد در مهرماه سال جاری اطلاع داد.

زمان برگزاری جشن حافظ تعیین شد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی به نقل از روابط عمومی جشن حافظ، امید معلم دبیر این رویداد از برگزاری بیست دومین مراسم سینما و تلویزیون حافظ در مهر سال جاری اطلاع داد. او گفت: همانطور که می دانید در سال گذشته مراسم اهدای جوایز سینما و تلویزیون حافظ را برگزار نکردیم. بیست و دومین دوره مراسم حافظ قرار است مهر سال جاری برگزار گردد.

امید معلم در ادامه به اضافه شدن تندیس تازه در این دوره اشاره نمود و گفت: موضوعی که از این دوره اتفاق خواهد افتاد، اضافه شدن تندیس برترین فیلم کوتاه است. به زودی شرایط شرکت در این بخش اعلام خواهد شد. فکر می کنم حرکت مثبتی برای فیلمسازان جوان باشد و امیدوار هستم که با اضافه شدن تندیس حافظ برترین فیلم کوتاه به لیست جوایز ما بتوانیم شاهد دیده شدن بهتر استعدادهای جوان کشورمان باشیم.

مراسم اهدای جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) مرداد سال گذشته برگزار گردید، امید معلم ابراز امیدواری کرد که دومین مراسم اهدای جوایز تئاتر و موسیقی علی معلم در ماه های آخر سال جاری برگزار گردد.

  • آخرین شرایط جسمانی خانم بازیگر | برای او دعا کنید
منبع: همشهری آنلاین

به "زمان برگزاری جشن حافظ تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری جشن حافظ تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید