سرپرست دپارتمان داوری: مقابل کار غیر قانونی می ایستم، نه من دنبال جنگ هستم نه افشاریان

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، رضا سخندان می گوید دپارتمان داوری و کمیته داوران تعامل زیادی در همه مسائل مربوط به داوری خواهند داشت.

سرپرست دپارتمان داوری: مقابل کار غیر قانونی می ایستم، نه من دنبال جنگ هستم نه افشاریان

رضا سخندان، سرپرست تازه دپارتمان داوری در گفت وگو با وبلاگ مهدی آبادانی، در مورد سمت تازهش و برنامه های او در دپارتمان داوری اظهار کرد: از زمانی که فدراسیون تازه روی کار آمد، با من صحبت هایی در این باره و به خصوص از سوی کامرانی فر شده بود و من هم بعد از صحبت با دبیرکل و سپس رییس کمیته داوران مجاب شدم که برای ارتقا و پیشرفت داوری این سمت را قبول کنم.

وی ادامه داد: البته من شرایطی داشتم که با همیاری و همکاری فدراسیون و کمیته داوران پذیرفته شد و من تصمیم به فعالیت در دپارتمان گرفتم. از زمان روی کار آمدن شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، اتفاقات خوبی در بخش داوری افتاد و نمونه های آن اهمیت دادن به داوران بود که من برای نخستین بار می دیدم که رییس فدراسیون فوتبال به همراه تمامی اعضای هیات رییسه این فدراسیون و بعلاوه سمت داران سازمان لیگ در سمینار دانش افزایی داوران شرکت کردند و برای فصل تازه به آن ها روحیه دادند. بعلاوه افزایش حقوق داوران هم از دیگر اتفاقات خوب اخیر داوری بود که من را راغب کرد بخواهم بخشی از این مجموعه باشم. این اقدامات نشان داد که این صحبت ها فقط در حد حرف نیست و عملی هم در کار است.

سخندان در مورد تداخل وظایف دپارتمان داوری و کمیته داوران مطرح نمود: هر کدام از دپارتمان و کمیته داوران وظایف جدایی دارند و در مورد بحث های دیگر صحبت و تعامل می گردد تا به نتیجه مثبتی برسیم. نه من دنبال جنگ و دعوا هستم و نه آقای افشاریان اما این را به صورت کلی بگویم که اگر کسی بخواهد کار غیر قانونی کند، من مقابلش خواهم ایستاد. چیدمان جزو وظایف اصلی دپارتمان داوری است و بعد از تعیین شدن آن برای تایید برای کمیته داوران ارسال می گردد. تعامل به نظر من ضروری است زیرا گاهی اوقات چیزهایی در فکر من است و چیزهایی در فکر دیگران است که می تواند به من یاری کند.

سرپرست کمیته داوران در مورد اضافه شدن VAR به لیگ برتر و وظیفه پیگیری این موضوع شرح داد: حقیقت این است که در این چند روز در حال اجرا دادن کارهای عقب افتاده کمیته داوران بودم و هنوز وقت نکرده ایم که جلسه ای با این موضوع برگزار کنیم و حتی در جلسه یک ساعته با کامرانی فر و عزیزی خادم هم وقت نشد اما این موضوعی است که من قطعا پیگیری خواهم کرد زیرا VAR از لازمه های فوتبال حرفه ای جهان شده و بخشی از آن شده است. کمبود آن در لیگ برتر به شدت احساس می گردد و حتی اکنون بخش بین المللی فوتبال ایران هم درگیر آن است و باید هر چه زودتر کارهای مربوط به آن پیگیری گردد که شخص عزیز خادم به عنوان نفر اول فدراسیون، در حال اجرا این کار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرپرست دپارتمان داوری: مقابل کار غیر قانونی می ایستم، نه من دنبال جنگ هستم نه افشاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دپارتمان داوری: مقابل کار غیر قانونی می ایستم، نه من دنبال جنگ هستم نه افشاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید