سطح خدمات رسانی در محیط های عمومی شمال تهران باید ارتقا یابد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه یک گفت: مجموعه مدیریت شهری منطقه یک، تلاش خواهد کرد تا ضمن اجرای قوانین شهری، زمینه های ارتقای سطح خدمات را برای شهروندان در محیط های عمومی فراهم نماید.

سطح خدمات رسانی در محیط های عمومی شمال تهران باید ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهدی آبادانی از تهران، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک در دومین نشست با معتمدین محلات شمال تهران که با هدف شناسایی اولویت های اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و نگهداشت شهر در منطقه یک، با حضور سید احمد علوی عضو شورا و رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر و سرپرست ستاد سمن های شهر تهران برگزار گشت، گفت: با بهره مندی از نقطه نظرات معتمدین محلی فرهیخته و متخصص منطقه یک و در تعامل نزدیک با آن ها تلاش می شود با راه اندازی نهضت حل یک مشکل در هر محله، موضوعات و معضلاتی که در اولویت اجرا در محلات است، احصاء و با زمان بندی تعیین، ضمن انطباق آن ها با قوانین شهرداری و ملاحظات فنی و بودجه ای نسبت به ارائه خدمات مورد نظر و یا رفع مسائل احتمالی در قالب پروژه های کوچک مقیاس محلی، اقدام مناسب صورت پذیرد.

وی اصلی ترین ماموریت شهرداری را رسیدگی به امور شهفرایندان دانست و گفت: معتمدین محلی به دلیل ارتباط نزدیک با شهفرایندان و به عنوان کننده آن ها می توانند در شناسایی درست خدمات مورد نیاز در سطح محلات، مدیریت شهری را کمک کنند تا به کمک هم شعار شهردار تهران در دور تازه که ارائه بهترین خدمات به مردم است را در منطقه یک اجرایی کنیم.

سید احمد علوی عضو شورا و رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر و سرپرست ستاد سمن های شهر تهران نیز پس از استماع درخواست ها و نیازهای شورایاران محلات در زمینه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و نگهداشت شهر گفت: منطقه یک به واسطه ویژگی هایی که دارد به نوعی به عنوان قطب فرهنگی، سیاسی، گردشگری، مذهبی، سلامت و درمان در شهر تهران محسوب می شود و مدل اداره شهر در آن با سایر منطقه ها فرق دارد.

وی ضمن بیان این مطلب که خدمت در منطقه یک فرصت و افتخاری است که خداوند در اختیار مسئولین قرار داده است، گفت: هدف مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر انجام کار به نحوی است که موجب خسران برای مسئولین نشود؛ به همین دلیل موارد مورد نظر معتمدین از قبیل موضوعات و زیرساخت های گردشگری، گورستان در شمیرانات و ... را با توجه به ملاحظات محلی در شورا پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، در انتها این نشست عضو شورا و رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر و سرپرست ستاد سمن های شهر تهران به اتفاق شهردار، معاونان و شورایاران به زیارت آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) و مزار شهدا رفتند و با شهفرایندان این محله به گفتگو پرداختند و همچنین از بوستان کوهستانی آبک در محله امامزاده قاسم (ع)، فرایند آماده سازی میدانگاه صالحیه و... بازدید کردند.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "سطح خدمات رسانی در محیط های عمومی شمال تهران باید ارتقا یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح خدمات رسانی در محیط های عمومی شمال تهران باید ارتقا یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید