عبدالملکی: وزارت کار شبانه روزی جوابگوی سوالات یارانه ای است

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه های جوابگویی وزارت کار به صورت شبانه روزی جوابگوی درخواست ها و سوالات خانوار ها درباره عدالت بخشی به پرداخت یارانه ها هستند.

عبدالملکی: وزارت کار شبانه روزی جوابگوی سوالات یارانه ای است

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ مهدی آبادانی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی در خصوص بازدید روز گذشته محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به درخواست ها و سوالات مردمی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، اظهار کرد: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف سازی و همراهی همه جانبه است.

وی اضافه کرد: عدالت در توزیع یارانه ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که تلاش می شود این مهم محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک های پایین جامعه، ادامه داد: پس از اجرای این طرح ضریب جینی در کشور شرایط مناسبی پیدا می کند و شاخص های اقتصادی بهبود می یابد.

عبدالملکی اعلام نمود: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم های پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

گفتنی است؛ سامانه 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه ها در طرح نو دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه ای، در سه شیفت و با 120 اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

افراد می توانند برای ثبت درخواست ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای 09200006369 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عبدالملکی: وزارت کار شبانه روزی جوابگوی سوالات یارانه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملکی: وزارت کار شبانه روزی جوابگوی سوالات یارانه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید