فارمکس خاورمیانه، تنها رویداد دارویی نمایشگاه های بین المللی ایران خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، با توجه به استقبال بسیار زیاد شرکت های فعال در حوزه صنایع دارویی کشور از سومین نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه و درخواست های بیش از ظرفیت مرکز نمایشگاهی برج میلاد، ستاد اجرایی این نمایشگاه بیانیه ای صادر کرد.

فارمکس خاورمیانه، تنها رویداد دارویی نمایشگاه های بین المللی ایران خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ مهدی آبادانی، با توجه به استقبال بسیار زیاد شرکت های فعال در حوزه صنایع دارویی کشور از سومین نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه و درخواست های بیش از ظرفیت مرکز نمایشگاهی برج میلاد، با رایزنی اجرا شده و دعوت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، این رویداد در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به همین دلیل، این رویداد بین المللی تنها رویداد پذیرفته شده دارویی در فهرست رسمی نمایشگاه های کشور، در نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود.

با توجه به اهمیت حفظ سلامت مخاطبین و غرفه داران این نمایشگاه، رایزنی با مقامات حوزه سلامت کشور و با عنایت به شروع واکسیناسیون عمومی کشور از خردادماه، در تاریخ 27 الی 29 مهرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به همین منظور با توجه به زمان مناسب برگزاری و پیش بینی واکسیناسیون عمومی، شرکت ها می توانند از ظرفیت به وجود آمده نهایت بهره برداری در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی خود را داشته باشند.

با عنایت به برگزاری بیش از 50 کارگاه و Show Case تخصصی، برنامه ریزی دقیق رویداد های B2B و در نظر دریافت اتاق های قرارداد و همچنین برپایی مراسم جایزه بزرگ فارمکس، این رویداد، تخصصی ترین و تأثیرگذارترین اتفاق دارویی سال آینده خواهد بود.

جهت ارتباط با ستاد اجرایی نمایشگاه فارمکس 2021 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 88915933 و 88915942 تماس حاصل فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فارمکس خاورمیانه، تنها رویداد دارویی نمایشگاه های بین المللی ایران خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارمکس خاورمیانه، تنها رویداد دارویی نمایشگاه های بین المللی ایران خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید