هشدار جنجالی یک فعال اقتصاد دیجیتال به سیدابراهیم رییسی: 80 میلیون غلام غول های فناوری به دست مردم ایران می افتد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، یک فعال حوزه فناوری و مدیر شرکت دانش بنیان آرمان رایان شریف در ملاقات فعالان اقتصاد دیجیتال با سید ابراهیم رییسی به او هشدار داد دستیار های دیجیتال غول های فناوری چالش بزرگ آینده کشور هستند که باعث ترویج تهاجم فرهنگی می گردد!

هشدار جنجالی یک فعال اقتصاد دیجیتال به سیدابراهیم رییسی: 80 میلیون غلام غول های فناوری به دست مردم ایران می افتد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهدی آبادانی، عصر روز گذشته جلسه سید ابراهیم رییسی با فعالان حوزه های کسب و کار دیجیتال برگزار گردید و این مراسم شاهد حضور چهره های جالبی بود. غیبت نمایندگان مجلس در کارگروه اقتصاد دیجیتال یکی از نکات چشمگیر این نشست بود اما از سوی دیگر افرادی در این ملاقات حضور داشتند که صحبت های شان در شبکه های اجتماعی وایرال شد. یک هفته پس از جنجال خبری بعد از صحبت های داود دومیری گنجی استاد دانشگاه نوشیروانی بابل درباره قابلیت نرم افزار برنامه نویسی پایتون و ماجرای خبرساز هوش مصنوعی ، این بار نوبت به حمیدرضا قدمتان مدیرعامل شرکت آرمان رایان شریف بود که باز با مطرح کردن بحث هوش مصنوعی و هشدار در این باره خبرساز گردد. او بحثش درباره هوش مصنوعی را با الکسا آغاز کرد. دستیارهای صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی که از آمازون تا گوگل و دیگر غول های فناوری این روزها در پی توسعه این محصولات هستند. او از دانلود یک میلیارد دستیار صوتی به وسیله مردم جهان گفت و این بازار را بازار آینده جهان دانست.

اینکه این دستیارهای هوش مصنوعی در حقیقت غلامان هزاره تازه هستند. یعنی همه کارهایی که پیش از این افراد به بردگان ، کنیزها و غلامان می سپردند را در جامعه نوین این دستیارهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی انجام خواهند داد.

او سپس با تعریض به هوش مصنوعی چت جی پی تی گفت: خود من درباره وجود شب قدر سئوال کردم و او پاسخ داد: شب قدر یک مسئله شخصی است و مسلمانان تا حدی به این مسئله اعتقاد دارند.

این فعال حوزه فناوری که از چهره های نزدیک به جریان اصولگرایی است ، در ادامه حرف هایش که می توانید در ویدیو ببینید ، این هشدار را به سید ابراهیم رییسی می دهد که با فراگیری این تکنولوژی و رسیدن در اختیار مردم ، در حقیقت آنها غلامانی در اختیار دارند که پاسخ های مورد نظر غول های فناوری را به صاحبان تازه شان می دهند!

یک ویراست تازه از تهاجم فرهنگی!

4141

منبع: خبرآنلاین

به "هشدار جنجالی یک فعال اقتصاد دیجیتال به سیدابراهیم رییسی: 80 میلیون غلام غول های فناوری به دست مردم ایران می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جنجالی یک فعال اقتصاد دیجیتال به سیدابراهیم رییسی: 80 میلیون غلام غول های فناوری به دست مردم ایران می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید