کوزه عسل در تماشاخانه سپند برای بچه ها

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خانواده ها می توانند بچه هایشان را برای تماشا تئاتر بچگانه کوزه عسل به تماشاخانه سپند ببرند.

کوزه عسل در تماشاخانه سپند برای بچه ها

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی آنلاین، سینا نورایی کارگردان نمایش کوزه عسل گفت: خانواده ها طی چندماه گذشته با ما تماس می گرفتند و درخواست اجرا برای بچه ها داشتند.

این کارگردان با بیان اینکه بر این اساس این روزها 8 تئاتر بچگانه در تماشاخانه های شهر در حال اجراست، گفت: ما وقتی می گوییم روحیات و حال دل نسل آینده برایمان مهم است، از الان باید برایشان برنامه ریزی و زیرساخت ها را فراهم کنیم تا دور از فشار فکری و روانی آینده ای مطلوب داشته باشند. بچه ها و نوجوانان نیازمند آموزش هستند و چه خوب که ما با تئاتر و هنر نمایش این آموزه ها را به آنها منتقل کنیم.

نورایی ادامه داد: نمایش کوزه عسل برگرفته از مثل ها و داستان های کهن ایرانی به زبان امروزی است که بدون هرگونه شعار یا نصیحت به مخاطب، مفهوم و آموزه داستان را منتقل می نماید.

نمایش کوزه عسل قصه یک خرس تنبل و گرسنه را روایت می نماید که برای رهایی از گرسنگی، تصمیم اشتباهی می گیرد و دست به کارهای نادرستی می زند.

علاقه مندان برای تماشای این نمایش که از هشتم آذر از ساعت 17در پردیس تئاتر سپند در حال اجراست به نشانی خیابان سپهبد قرنی (ویلا)، خیابان استاد جعفر شهری بروند. شماره 86037807 نیز جوابگوی سؤالات شهروندان است.

چوپان و چوب جادویی، لافکادیو، خرمشیر، دزدان کلاغی، پلنگ خیال باف، شاهزاده خانم و کلاغ های تاج طلا­ و ریناردروباهه از دیگر نمایش هایی است که این روزها در تماشاخانه های تهران روی صحنه است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کوزه عسل در تماشاخانه سپند برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوزه عسل در تماشاخانه سپند برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید