تئاتر

مدیر تئاتر شهر درباره ایجاد دیواره هایی در اطراف این مجموعه توضیحاتی داد

ایسنا/ براساس گزارشات بدست رسیده، مدیر تئاتر شهر درباره ایجاد دیواره هایی در اطراف این مجموعه توضیحاتی داد.

2 اسفند 1402

کتاب بازیگری روان تنی منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب بازیگری روان تنی رویکردی بینافرهنگی پس از استانیسلاوسکی نوشته فیلیپ ب.زاریلی با ترجمه سید حسین رسولی به وسیله نشر نیماژ منتشر و راهی بازار نشر شده است.

15 مرداد 1402

زمان برگزاری جشن حافظ تعیین شد

امید معلم دبیر جشن حافظ از برگزاری بیست دومین دوره این رویداد در مهرماه سال جاری اطلاع داد.

4 تیر 1402

هر آنچه درباره سالنتو ملقب به مالدیو ایتالیا باید بدانید

برای گشت و گذار در سواحل شنی نرم و آب های شفاف نیازی به رفتن به منطقه ها استوایی نیست و سالنتو (Salento) در پاشنه ایتالیا همه این موارد را درون خودش دارد. اینجا به علت سواحل بهشتی خودش به عنوان مالدیو ایتالیا معروفیت پیدا نموده و بخشی از منطقه اداری آپولیا...

23 فروردین 1402

برترین عیدی عمو نوروز معروف دهه 60 چه بود؟ ، پیشنهاد متفاوت بازیگر معروف به شهردار تهران

جواد انصافی یا همان عبدلی و حاجی فیروز محبوب، سال هاست که مردم را با شیرین کاری ها خود می خنداند.

3 فروردین 1402

اشک و آه گلنار در استوری میترا رفیع

سریال 60 قسمتی گیل دخت که پخش آن از 19 آبان شروع شد، حالا به پله شانزدهم خود رسیده است. مجموعه ای که تا اینجای کار رضایت تماشاگران تلویزیون را جلب نموده، اما مورد نقد منتقدان سینما و تلویزیون است.

17 دی 1401

کوزه عسل در تماشاخانه سپند برای بچه ها

خانواده ها می توانند بچه هایشان را برای تماشا تئاتر بچگانه کوزه عسل به تماشاخانه سپند ببرند.

9 آذر 1401

سینمای مستند پیشرو بودن خود را از دست داد

به گفته یکی از مستند سازان؛ سینمای مستند پیشرو است و خوشبختانه از جامعه عقب نمانده و شاید ما دست اندر کاران صنف عقب مانده ایم.

24 شهریور 1401

کیف فرانسوی سحر دولتشاهی چقدر قیمت دارد؟

سحر دولتشاهی که در دهمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا به همراه رخشان بنی اعتماد، محمود کلاری، رسول صدرعاملی و محمدرضا مقدسیان ترکیب داوران این جشنواره را تشکیل می داد، در حاشیه این جشنواره عکسی به یادگار گرفت، که حالا جزئیات آن کیف گران قیمت توجه...

2 شهریور 1401

این بناهای اعجاب انگیز را آدم فضایی ها ساخته اند!

اعجوبه های معماری مدرن چه بناهایی هستند؟ آیا این ساختمان هایی که هوش از سرتان می پرانند را می شناسید؟ با 9 عدد از برترین معماری های دنیای مدرن آشنا شوید.

21 مرداد 1401

توضیحات رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قزوین درباره علت تخریب ستون سنگی سبزه میدان

ایسنا/ براساس اخبار واصله، توضیحات رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قزوین درباره علت تخریب ستون سنگی سبزه میدان مطرح شد.

5 تیر 1401

بازدید از موزه های دبی را نباید فراموش کنید!

لذتی ناب در ملاقات موزه های مجذوب کننده دبیبرای لذت بردن از موزه های دبی باید به جزئیات موزه های این شهر از جمله موزه ماشین (car museum) ، فالکونری (falconry) ، پلیس دبی (Dubai Police) و بعلاوه موزه لوور (Louvre)، گوگنهایم (Guggenheim) و یونیون (Union)توجه کرد.

22 فروردین 1401

مهوش صبرکن: مردم تشنه سریال های قدیمی هستند

مهوش صبرکن پیش از مهاجرت به تهران، سال ها در عرصه تئاتر در شیراز فعالیت داشت و یکی از بازیگران شناخته شده استان فارس به شمار می رفت. صبرکن پس از حضور در تهران، بازیگری در تلویزیون را با سریال های آخرین بازمانده و کهنه سوار شروع کرد و در ادامه، با مجموعه...

20 دی 1400

جاذبه های دیدنی شهر تورین

کشور ایتالیا یکی از کشور های با تمدن و با قدمت اروپایی محسوب می شود. این کشور شهرهای زیبا و دیدنی بسیاری دارد، که می توان از آن ها به شهر تورین اشاره کرد. جاذبه های دیدنی شهر تورین بسیار فراوان می باشند و افراد می توانند، در سفر به این شهر زیبا از آن ها دیدن...

8 دی 1400

رونمایی از برادران دوقلوی حامد کمیلی

خبرنگاران:حامد کمیلی بازیگر جوان ایرانی است که این روزها با بازی در سریال قبله عالم دیده می شود. این بازیگر خوش قیافه از سال 87 وارد سینما شد فیلم و سریال های زیادی بازی کرد.

12 آذر 1400

اولین تلویزیون لیزری با نمایشگر رول شدنی

هایسنس Hisense، شرکت مستقر در چین که به ساخت تلویزیون های هوشمند معروف است، اکنون اولین تلویزیون لیزری با صفحه قابل رول شدن در جهان را به طور رسمی معرفی کرده است. این اعلامیه از طریق این شرکت در سومین مجمع جهانی توسعه فناوری و صنعت نمایش لیزری اعلام شد و...

29 شهریور 1400

هیات انتخاب بخش صحنه جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

خبرگزاری خبرنگاران-هیات انتخاب آثار بخش صحنه (مرحله دوم) بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران معرفی شدند.

23 تیر 1400

اجرای نمایش موزیکال جنگ و صلح در تالار چارسو

تهران (پانا) - اجرای عمومی نمایش موزیکال جنگ و صلح به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی طی مراسمی با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر کشورمان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر از سر گرفته شد.

18 تیر 1400

کاشت چنار به یاد درختان خیابان ولی عصر(عج)

سال 1392 روبه روی عمارت قدیمی موزه سینما در باغ فردوس 110 درخت چنار توسط هنرمندان عضو انجمن تمدن سبز کاشته شد.

24 دی 1398