3 علت که نشان می دهند اندرویدQ برای اینترنت 5G برنامه ویژه ای دارد

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، از زمان معرفی اندروید Q پیشرفت های هیجان انگیزی در نسخه های مختلف آن دیده شده است. از پیشرفت های بصری تا ارتباط کاربری. اما جالب است بدانید که بعضی معتقدند اندروید Q به طور تعیین برای تطابق با اینترنت 5G برنامه ریزی شده است.

3 علت که نشان می دهند اندرویدQ برای اینترنت 5G برنامه ویژه ای دارد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها صحبت از فناوری که می گردد نام اینترنت 5G نیز به طور دائم شنیده می گردد. بر همین اساس نیز حدس زده می گردد گوگل برای تقویت رابط کاربری در اندروید Q برنامه هایی ویژه برای کاربران خود دارد.در ادامه به آنالیز 3 علت اصلی این مدعا می پردازیم :

اندروید Q سرعتی خیره کننده دارد

وقتی اینترنت 5G در کار باشد اما خبری از گوشی های قابل پشتیبانی از این سرعت نباشد، عملا انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. بنابراین اندروید Q مثل یک فرش قرمز بین گوشی هوشمند و اینترنت 5G عمل می نماید.همه شواهد و قرائن حکایت از آن دارند که سرعت اندروید Q برای تطابق با اینترنت 5G استثنایی خواهد بود.

اندروید Q حجم داده های مصرفی را کاهش می دهد

وقتی سرعت ورودی بالا باشد اما سرعت آپلود در سیستم شما پایین، درواقع باز هم اسیر هیچ می شوید و نمی توانید از داده های دریافتی خود نهایت استفاده را داشته باشید. اما اندروید Q این مشکل را تا حد زیادی حل نموده است. افزون بر این اندروید Q می تواند تخمین بزند تلفن همراه شما ظرفیت پذیرش حجم بالایی از داده ها را دارد یا خیر. این موضوع منجر به تعدادی انتخاب اتوماتیک از سوی کاربران می گردد.

قابلیت مشاهده اتصال

منبع: انتخاب

به "3 علت که نشان می دهند اندرویدQ برای اینترنت 5G برنامه ویژه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 علت که نشان می دهند اندرویدQ برای اینترنت 5G برنامه ویژه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید