طراحی لوگو

یک تغییر بزرگ در تمام ماشین های پژو!

لوگوی بعضی خودروسازان در چند سال اخیر به علت تناسب با سیاست های نو و یا ایجاد تنوع، تغییر نموده و یکی از بزرگترین تغییرات در این زمینه متعلق به نشان پژو است.

18 خرداد 1402

استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل مختلف

امروزه کسب وکارهای مختلفی وجود دارند که چه کوچک و چه بزرگ به­دنبال تبلیغ خدمات خود و جلب مشتری هستند. البته روش های تبلیغ گوناگونی وجود دارد که تأثیر زیادی بر جلب مشتریان داشته باشد. بیشتر اوقات مشاغل مختلف به­دنبال طراحی یک کارت ویزیت مناسب هستند تا...

24 دی 1401

اشکودای الکتریکی هفت نفره

اشکودا، خودروساز جمهوری چک با نمایش یک کانسپت از ظاهر نو مدل های آینده اش رونمایی کرد. این کانسپت قرار است مبنای ساخت یک شاسی بلند الکتریکی باشد که برای هفت سرنشین جا دارد.

18 شهریور 1401

عکس هایی تاسف بار از استادیوم های متروکه المپیک پکن

چند پنکه بزرگ با آرم المپیک 2008 در ورزشگاه والیبال ساحلی این شهر بدون استفاده ماندند و به قدری علف هرز در آن روییده است که تمام محوطه را پوشاندند. صحنه هایی این چنینی در مکان های برگزاری المپیک پکن بسیارند.

21 تیر 1401

پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم

اگر بخواهید دکوراسیون محل کار یا خانه را تغییر بدهید یا برای طراحی لگو یا هر طراحی معماری ،هنری، نقاشی و گرافیکی سایت پل دیزاینر به کمک شما خواهد شتافت.

1 تیر 1401

برای استارتاپ ها بهترین و پربازده ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

بیشتر شرکت ها و بیزینس های تازه کار، نوپا یا به قول خودمان استارتاپ، بودجه کافی برای تبلیغات ندارند. اما این نباید هرگز باعث شود که چنین کسب و کارهایی از مزایای بازاریابی دور بمانند؛ زیرا ممکن است شروع نکرده تجارت خود را به پایان برسانند.

10 شهریور 1400