طراحی گرافیکی و چاپ

دو خودروی نو چینی در راه بازار، عکس

چانگان CS 35 پلاس و چانگان CS 55 پلاس قرار است به صورت گسترده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شوند.

30 بهمن 1402

رونمایی از محتوای کتابخانه شخصی داروین

جزئیاتی از کتابخانه شخصی وسیع چارلز داروین از جمله مقاله ای در خصوص خوکچه هندی و رمانی از الیزابت گاسکل محبوب او برای نخستین بار به طور کامل منتشر می گردد.

23 بهمن 1402

آشنایی با برچسب اموال ، لیبل ژله ای و استیکر چاپی

قبل از این که در خصوص ویژگی هایی این برچسب ها توضیحاتی ارائه گردد، ضروری است تا به این سؤال که برچسب یا لیبل اموال چیست؟ پاسخ واضح و روشن داده گردد. این برچسب ها در واقع لیبل هایی حاوی بارکد هستند. وجود این بارکدها باعث می گردد تا شرکت ها و کسب و کارها،...

21 آذر 1402

قیمت بستیون T77 بهمن موتور معین شد ، قیمت 5 خودرو وارداتی دیگر اعلام شد

قیمت بستیون T77 بهمن موتور ، قیمت هونگچی بهمن موتور ، قیمت تویوتا کرولا تعیین خودرو ایرانیان ، قیمت کیا سلتوس کوشا خودرو نگین ، قیمت جتا VSV ماموت خودرو و قیمت جتا VS5 ماموت خودرو به عنوان خودروهایی که وارد کشور شدند، تعیین شد. تعیین شد.

10 آبان 1402

سرویراستاری ضروری ترین نیاز یک نشر است

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، محمد گودرزی دهریزی متولد سال 1348، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان است. او کارشناس ارشد ادبیات و دارای چندین کتاب در زمینه شعر و داستان است. این بار در پرونده زبان در کتاب کودک به سراغ گودرزی دهریزی رفته و از او درباره...

12 شهریور 1402

کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب به کردستان رسید، توزیع 7500 جلد کتاب

به گزارش خبرنگارخبرنگاران در سنندج، حمیدرضا گوهری در حاشیه دومین مهرواره از اندیشه تا قلم که با حضور استاندار کردستان برگزار گردید، اظهار کرد: کاروان در مسیر دانایی بر بال کتاب در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به کانون استان کردستان رسید و بلافاصله...

19 تیر 1402

بیش از 10 هزار عنوان کتاب در اردیبهشت ماه 1402 منتشر شد، پیشتازی آثار تألیفی

به گزارش خبرنگاران ، آمار موضوعی کتاب های ثبت شده در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران در اردیبهشت ماه 1402 نشان می دهد که در این ماه در مجموع 10هزار و 176عنوان کتاب از سوی هزار و 405 ناشر منتشر شده است.

22 خرداد 1402

راهنمای خرید برترین محافظ برق بازار؛ ایمن ترین ها برای خرید

با افزایش بی رویه قیمت لوازم برقی، محافظت همه جانبه از آن ها اهمیت بسیار زیادی میان کاربران پیدا نموده و استفاده از محافظ برق، یکی از برترین راه های حفاظت از آن ها به شمار می رود. یک محافظ برق باکیفیت می تواند از لوازم برقی شما در برابر ولتاژهای نامناسب...

21 خرداد 1402

یک تغییر بزرگ در تمام ماشین های پژو!

لوگوی بعضی خودروسازان در چند سال اخیر به علت تناسب با سیاست های نو و یا ایجاد تنوع، تغییر نموده و یکی از بزرگترین تغییرات در این زمینه متعلق به نشان پژو است.

18 خرداد 1402

راه اندازی سرویس های فناوری اطلاعات بین ایران و عمان

به گزارش خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری های پستی بین دو کشور ایران و عمان امروز در ملاقات حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور عمان امضا شد۔

21 اردیبهشت 1402

از بوف کوری ها و... منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، کتاب مجموعه رباعی این شاعر 71 ساله با نام از بوف کوری ها و ... از سوی نشر بامداد نو در سال تازه منتشر شده است.

23 فروردین 1402

اعلام مشخصات کامل خودرو اطلس از سوی سایپا

به تازگی تصاویر و کاتالوگ رسمی سایپا اطلس در وبسایت گروه خودروسازی سایپا بارگذاری شده که نشان می دهد محصول تازه این شرکت به زودی در چهار تیپ به بازار خواهد آمد.

7 فروردین 1402

استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل مختلف

امروزه کسب وکارهای مختلفی وجود دارند که چه کوچک و چه بزرگ به­دنبال تبلیغ خدمات خود و جلب مشتری هستند. البته روش های تبلیغ گوناگونی وجود دارد که تأثیر زیادی بر جلب مشتریان داشته باشد. بیشتر اوقات مشاغل مختلف به­دنبال طراحی یک کارت ویزیت مناسب هستند تا...

24 دی 1401

اشکودای الکتریکی هفت نفره

اشکودا، خودروساز جمهوری چک با نمایش یک کانسپت از ظاهر نو مدل های آینده اش رونمایی کرد. این کانسپت قرار است مبنای ساخت یک شاسی بلند الکتریکی باشد که برای هفت سرنشین جا دارد.

18 شهریور 1401

نویسنده کتاب یوما نگارش داستان تاریخی را آموزش می دهد

تهران (پانا) - کارگاه آموزشی فرم و محتوا با حضور مریم راهی نویسنه کتاب یوما برگزار می نماید.

10 شهریور 1401

حسگری که عرق بیمار را می آزماید

طبق کوشش محققان حسگر نو عرق از سوراخ های مولکولی شکل برای شناسایی متابولیت های بیشتر استفاده می نماید.

27 مرداد 1401

عکس هایی تاسف بار از استادیوم های متروکه المپیک پکن

چند پنکه بزرگ با آرم المپیک 2008 در ورزشگاه والیبال ساحلی این شهر بدون استفاده ماندند و به قدری علف هرز در آن روییده است که تمام محوطه را پوشاندند. صحنه هایی این چنینی در مکان های برگزاری المپیک پکن بسیارند.

21 تیر 1401

پل دیزاینرز پلی بین شما و ایده های هنری، فیلم

اگر بخواهید دکوراسیون محل کار یا خانه را تغییر بدهید یا برای طراحی لگو یا هر طراحی معماری ،هنری، نقاشی و گرافیکی سایت پل دیزاینر به کمک شما خواهد شتافت.

1 تیر 1401

بهترین راهکار ها برای بهبود کیفیت خواب

با برخی اقدامات ساده می توانید کیفیت خواب خود را ارتقا دهید.

8 خرداد 1401

نیازسنجی برای کتاب های دانشگاهی لازم است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کرسی آزاداندیشی چالش های زنجیره ارزش در نشر الکترونیکی و چاپی (از خلق محتوا تا مخاطب شناسی) با تمرکز بر کتب دانشگاهی همزمان با دومین روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی خانه کتاب...

15 اسفند 1400
تعداد: (28)