تبریک توئیتری امیرعبداللهیان در آستانه سال نو چینی

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری در آستانه سال نو چینی و المپیک زمستانی پکن برای مردم چین آرزوی موفقیت کرد و نوشت: با شروع 50 سال دوم روابط دیپلماتیک دو کشور، برنامه همکاری های جامع با کوشش مضاعف، بهتر و پر قدرت تر به پیش می رود.

تبریک توئیتری امیرعبداللهیان در آستانه سال نو چینی

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ مهدی آبادانی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (سه شنبه) 12 بهمن ماه در پیامی توئیتری به زبان چینی سال نو چینی را تبریک گفت.

وی نوشت: در آستانه سال نوی چینی و المپیک زمستانی پکن برترین آرزوها را برای مردم و دولت چین دارم.

وی بعلاوه برای انجام بازیهای زمستانی و سال نو برای چینی ها آرزوی موفقیت کرد و اضافه نمود: با شروع 50 سال دوم روابط دیپلماتیک دو کشور، برنامه همکاری های جامع با کوشش مضاعف، بهتر و پر قدرت تر به پیش می رود.

به گزارش فارس، امیرعبداللهیان چندی پیش به ووشی چین سفر و با وانگ یی همتای چینی ملاقات و مصاحبه کرد. همزمان با این سفر برنامه همکاری جامع ایران و چین وارد مرحله اجرا شد.

برنامه همکاری جامع ایران و چین هفتم فروردین ماه و در سفر وانگ یی به تهران به وسیله وی و محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه امضا شد.

ایران بعلاوه ضمن محکومیت تحریم المپیک زمستانی پکن از سوی آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی اعلام نموده است که در سطح عالی در المپیک زمستانی حضور پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تبریک توئیتری امیرعبداللهیان در آستانه سال نو چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک توئیتری امیرعبداللهیان در آستانه سال نو چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید