درآمد کارگران در دوران کرونا کاهش یافت

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، خبرنگاران - میانگین درآمد کارگران در دوران کرونا، حدو د 8.3 درصد کاهش یافته است.

درآمد کارگران در دوران کرونا کاهش یافت به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی به نقل از سازمان بین المللی کار، کرونا بخش اعظمی از بازار کار جهانی را در سال گذشته میلادی تحت تاثیر قرار داد. آنالیز ها به عمل آمده نشان می دهد، بهبود شرایط کار به دلیل وجود مسائل متعدد در امسال میلادی میسر نخواهد بود. بهبود روابط کار در صورتی امکان پذیر خواهد بود که بر اساس حمایت همه جانبه از نیروی انسانی درنظر گرفته گردد.

بر اساس آمار و اسناد موجود، حدود 255 میلیون فرصت شغلی با ماهیت کار مستمر تحت الشعاع آثار منفی ویروس کرونا قرار گرفته اند. این میزان نسبت به افرادی که جان خود را در بحران اقتصادی جهانی سال 2009 از دست داده اند، 4 برابر بیشتر است. اینطور به نظر می رسد، 114 میلیون نیروی انسانی در این بیکاری بی سابقه جهانی با بحران بیکاری روبرو شده اند.

حدود 71 درصد از افرادی که شغل خود را از دست داده اند، فرصت چندانی برای به دست آوردن فرصت شغلی مناسب ندارند. محدودیت های ایجاد شده از سوی دولت ها فرصت چندانی در اختیار جویندگان کار قرار نمی دهد.

کووید 19 نه تنها فرصت شغلی از بین برده است بلکه به منابع درآمدی کارگران نیز حمله نموده است. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، درآمد کارگران روندی نزولی داشته است و میانگین درآمد آنان حدود 8.3 درصد کاهش یافته است. متوسط درآمد کارگران پیش از اقدمات حمایتی دولت ها محاسبه شده است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "درآمد کارگران در دوران کرونا کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد کارگران در دوران کرونا کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید