معرفی 4 مقصد استوایی برتر جهان

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، سواحل رویایی، آب های گرم ولرم ابریشمی، منظره ها دیدنی و آفتاب بی پایان… اینها فقط تعدادی از المانهای منطقه ها استوایی هستند، اما با این وجود، هر منطقه ای ، جادوی خاص خودش را دارد. برخی از آنها به خاطر طبیعت باورنکردنی ای که دارند، مشهور هستند و برخی دیگر؛ فرهنگ و آداب و رسوم عجیب غریب، معماری و غذاهای خوش طعم را هم به پکیجشان اضافه نموده اند. سفر به برخی از این منطقه ها هم این حس را در شما بوجود می آورد که انگار به گذشته سفر نموده اید. این فهرست 4 تایی از برترین منطقه ها استوایی دنیا برای سفر، شامل تعدادی از زیباترین جزایر دنیا هم هست. با خبرنگاران همراه باشید و با آنها آشنا شوید:

معرفی 4 مقصد استوایی برتر جهان

بورا بورا، تاهیتی

بورا بورا، یکی از بهشت های بی بدیل اقیانوس آرام است. این جزیره زیبا و بی نظیر فرانسه، مدتی است که خیلی مورد توجه گردشگرها قرار گرفته است. انبوه درختان نارگیل با برگ های سبز که بر روی دریا سایه افکنده اند، در کنار خانه های ییلاقی لوکس و آبهایی به شفافیت کریستال، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. اگرچه بورا بورا بیشتر به علت طبیعت زیبایش شناخته شده است اما جذابیت های فرهنگی هم دارد. زبان اصلی مردم این جزیره فرانسوی است و تاثیر فرانسه بر فرهنگ غذایی این کشور کاملا تعیین است. به اینها، ورزش های آبی، سفرهای کایاک در جزایر کوچک Motu و مسیرهای پیاده روی هیجان انگیز را هم اضافه کنید.

ریویرا مایا، مکزیک

اگر در پی سواحل زیبا، فرهنگ و غذاهای خوشمزه با قیمت مناسب هستید، ریویرا مایا در مکزیک انتخاب خوبی است. در امتداد ساحل کاراییب، ریویرا مایا گسترده شده است. برای اقامت هم لازم نیست تا در هتل های all inclusive گران قیمت بمانید. اقامتگاه های ساحلی زیادی وجود دارند که رو به دریا هستند، و قیمت پایینی هم دارند. شنا با دلفین ها، غواصی در آب های گرم و ماهیگیری در آب های شیشه مانند ریویرا به همراه بازدید از خرابه های تاریخی Tulum، می تواند تجربه فوق العاده ای برایتان باشد.

مالدیو

جزایر مالدیو در امتداد اقیانوس هند و در جنوب شرقی کشور هند و سریلانکا گسترده شده اند و زیبایی سورئال این جزایر در همان نگاه اول به طرز عجیب وجودتان را غرق در زیبایی خود می نماید. مرکز این کشور ماله نام دارد اما بیشتر گردشگران به سمت جزایر مرجانی دور دست مالدیو می فرایند تا اینکه بخواهند در مرکز شهر بمانند. مالدیو، جزیره ای با شن هایی به سفیدی استخوان و حیات زیر آب بی نهایت متنوع است. غواصی در این جزایر، در سطح جهانی معروفیت دارد و این جزایر بعلاوه مقصدی فوق العاده برای موج سواری در شمال و جنوب جزایر مرجانی ماله هستند.

جزایر مامانوکا، فیجی

اگر همواره رویای سفر به یک روستای جنوبی که در زیر نور آفتاب می درخشیده است را داشته اید، جزایر مامانوکا در فیجی، همانی است که در پیش بودید. با قایق سواری کوچکی از شهر نادی و گذر از آب های کریستالی و صخره های مرجانی کم نظیر، به این جزیره می رسید. وقتی برای اولین بار این زیبای استوایی را در جلوی چشمانتان می بینید، به راحتی متوجه می شوید که چرا یکی از مشهورترین فیلم های تاریخ سینما، در این جزایر فیلمبرداری شده است.

منبع: planetware.com

منبع: الی گشت

به "معرفی 4 مقصد استوایی برتر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 4 مقصد استوایی برتر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید