هتل سه ستاره ویونا در روستای تاریخی ابیانه، تصاویر

به گزارش وبلاگ مهدی آبادانی، هتل سه ستاره ویونا در روستای تاریخی ابیانه واقع شده است که این روستا در دامنه رشته کوه های کرکس و 70 کیلومتری کاشان قرار گرفته است.

هتل سه ستاره ویونا در روستای تاریخی ابیانه، تصاویر

در واقع، هتل ویونا در محله پایین و در 100 متری روستای ابیانه در سال 1392 افتتاح شده و برای هرچه بهتر شدن ارائه خدمات در سال 1396 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است.

نمای این هتل از معماری سنتی روستای ابیانه الهام گرفته و به صورت پلکانی ساخته شده است. این هتل دارای 5 طبقه و 31 باب اتاق و سوئیت است و ظرفیت 94 مسافر را داراست.

هتل ویونا به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی خوب و مجاورت با دشت های سرسبز در دامنه رشته کوه های کرکس بهترین چشم انداز رو به روستای تاریخی ابیانه دارد، لازم به ذکر است که روستای ابیانه از راستا جاده قدیم کاشان به نطنز و از راستا آزاد راه کاشان به نطنز قابل دسترسی است، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه کاشان نیز حدودا 60 کیلومتر است و از طریق تاکسی سرویس موجود در فرودگاه قابل دسترس است.

جاذبه های تاریخی و گردشگری روستای ابیانه عبارتند از مسجد پرزله، مسجد یوسمون، زیارتگاه ابیانه، مسجد حاجتگاه و موزه مردم شناسی ابیانه که مسافت کوتاهی تا هتل Viuna دارند و به راحتی و به صورت پیاده می توانید از این جاذبه ها بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل ویونا ابیانه

از جمله خدمات ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ، فضای بازی برای بچه ها، فضای سبز در محوطه اشاره کرد که برایتان لحظات خوشی رقم خواهد خورد.

قسمت پذیرش هتل ویونا به صورت 24 ساعته فعالیت داشته و از میهمانان استقبال می کنند. هتل ویونا با فضای دلپذیر خود به جاذبه های دیدنی و تاریخی مانند دره هیتزا و معبد آناهیتا نزدیک است، همچنین با اقامت در این هتل از چشم انداز سرسبز ابیانه لذت خواهید برد و سفری خاطره انگیز برایتان خواهد بود.

برای مسافرانی که مسائل جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این خطه را دارید، پیشنهاد ما سفر در فصل بهار است تا در مراسماتی مانند گلاب گیری و انواع عرقیجات شرکت کنید و از مراسمات اهالی این منطقه با لباس های محلی و حیوانات بومی لذت ببرید.

خدماتی نظیر خشکشویی در این هتل با هزینه جداگانه انجام می گیرد. در لابی هتل علاوه بر اینترنت وای فای رایگان، خدماتی مانند تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی، اتاق چمدان و اتاق سیگار وجود دارد. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی موجود در این هتل می توان به فوتبال دستی، میز تنیس و بیلیارد اشاره کرد که هرکدام شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل ویونا عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق پنج تخته و سوئیت شش نفره. برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخی از اتاق ها دارای بالکن بوده ولی هیچ یک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند، و تنها سوئیت با ظرفیت 3 نفره خود امکان اضافه شدن 3 نفر دیگر را نیز دارد که سرویس اضافی به صورت کاناپه تختشو است.

همچنین با اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار داده می گردد اما برای وعده های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. هزینه اقامت برای بچه ها تا 3 سال رایگان و برای بچه ها 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم بها و برای افراد بالای 7 سال به طور کامل دریافت می گردد.

در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، رخت آویز، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آب معدنی رایگان وجود دارد. همچنین در داخل اتاق ها حمام اختصاصی دایر است که این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل

رستوران این هتل در طبقه اول واقع شده است و انواع غذاهای سنتی و ایرانی ارائه می دهد. رستوران هتل ویونا دارای طراحی و معماری به سبک سنتی با ظرفیت 300 نفر بوده و دارای فضای سرپوشیده برای زمستان و فضای روباز برای تابستان به صورت آلاچیق با چشم اندازی رو به روستای ابیانه آماده خدمت رسانی به میهمانان از سراسر کشور است.

علاوه بر رستوران می توانید به کافی شاپ و چایخانه سنتی این هتل سر بزنید و از فضای باز و امکانات تفریحی بهره مند شوید.

فاصله هتل ویونا ابیانه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا معبد هینزا: 300 متر

فاصله تا چشمه ابیانه: 550 متر

فاصله تا مسجد جامع ابیانه: 600 متر

فاصله تا قلعه ابیانه: 650 متر

فاصله تا موزه مردم شناسی ابیانه: 4.4 کیلومتر

فاصله تا مسجد حاجتگاه ابیانه: 4.5 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل سه ستاره ویونا در روستای تاریخی ابیانه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سه ستاره ویونا در روستای تاریخی ابیانه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید